Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorBērziņa, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:05Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61753
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37782
dc.description.abstractDarba autors: Evija Bērziņa Darba tēma: 6 – 7 gadīga bērna domāšanas prasmes pilnveidošanas iespējas pirmsskolā Darba veids: kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Rasma Purmale Darba apjoms: 49. Lpp. Darba struktūra: kvalifikācijas darbu veido anotācija latviešu valodā, anotācija angļu valodā, ievads, divas daļas un apakšnodaļas, secinājumi, literatūras un avotu saraksts, pielikumi. Darbā ir iekļautas 4 tabulas, 4 shēmas, 13 diagrammas, literatūras un avotu sarakstā ir 37 vienības latviešu, 2 krievu valodā. Kvalifikācijas darbam ir pievienoti 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: domāšana un to veidi, pirmsskolas vecums (6 – 7 gadi). Pētījuma mērķis: petīt teorijā un praksē 6 – 7 gadīgu bērnu domāšanas sekmēšanas un attīstības iespējas kā caurviju kompetenci pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskā - teorētiskās literatūras salīdzinošā analīze. 2.Novērošana, bērnu darbības analīze, anketēšana. Darba rezultāti: kvalifikācijas darba autore, pamatojoties uz dažādu teorētisko literatūru teorijām un atziņām, ka arī pirmsskolas izglītības skolotājiem un bērnu vecākiem, izpētīja 6 – 7 gadus veca bērnu domāšanas, kā caurviju kompetences attīstības iespēju pirmsskolā, caur 3 izvelētajiem mācību priekšmetiem – matemātiku, dabas zinībām, mājturību un tehnoloģiju. Darba izmantojamība: kvalifikācijas darbu var izmantot gan pirmsskolas izglītības iestādes darbinieki, gan bērnu vecāki savu zināšanu pilnveidošanā un praktiskā pielietošanā.
dc.description.abstractAuthor: Evija Berzina Investigative Theme: 6-7-year-old, pre-school children’s cognitive skill fulfilment opportunities. Type of investigation: Qualification observation Study programme: Pre-school teacher/ academic provider Investigation leader: M.g paed. Rasma Purmale Workload: 49 page Investigation structure: A qualification experiment involves annotation in the Latvian language, annotation in English, introduction, two paragraphs, sub-chapters, a conclusion, literature and source list, as well as attachments. The work conducted includes 4 tables, 4 schemes, 13 diagrams, literature and a source list which also includes 37 units in Latvian, 2 Russian. Qualification work is added to 8 attachments. Keywords: Thinking and its ways (6-7- year olds) Investigation aims: Investigate practically and in theory, 6-7-year old children’s thinking abilities, through passing competence within the teaching process during pre-school. Research methods: 1.Theoretically- theoretical literatures comparative analysis. 2.Observation- analysis of child’s activity through questionnaires. Findings: Author of qualification investigation, based on different theoretical literature theories and feedback, in addition to pre-school teachers and children’s guardians, investigated 6-7-year old children’s thinking processes as passing competent in development opportunities in pre-school. There was 3 chosen and used subjects, including Mathematics, Science, Technology and Housekeeping. Application of findings: Qualification investigation can be used for pre-school academic providers, as well as youngsters guardians in using this knowledge for practical uses.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectchildren’s
dc.subject6-7-year-old
dc.subjectMathematics
dc.subjectpre-school
dc.subjectcognitive
dc.title6-7 gadīga bērna domāšanas prasmes pilnveidošanas iespējas pirmsskolā
dc.title.alternative6-7-year-old pre-school children's cognitive skill fulfilment opportunities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record