Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorKristapure, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:10Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61775
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37795
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Inese Kristapure Kvalifikācijas darba vadītājs: lektore, Mg. paed. Aija Kalve Kvalifikācijas darba nosaukums: Trīsgadīgu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas didaktiskajās spēlēs. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt trīsgadīgu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas didaktiskajās spēlēs. Kvalifikācijas darbā galvenā uzmanība tiek veltīta didaktiskajām spēlēm kā līdzeklim vārdu krājuma bagātināšanā. Teorētiskajā daļā tiek skaidroti jēdzieni „valoda” un „runa”, tiek raksturota bērnu runa un valoda atbilstošajā vecumposmā. Kā arī tiek aplūkota didaktiskā spēle kā iespēja vārdu krājuma paplašināšanā. Empīriskā pētījuma rezultāti apstiprina hipotēzi. Darbā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lpp., 8 tabulas, 6 attēli, 58 literatūras un citi avoti, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: valoda, runa, vārdu krājuma paplašināšana, rotaļa, didaktiskās spēles.
dc.description.abstractThe author of the paper: Inese Kristapure Supervisor of the paper: lecturer, Mg. paed. Aija Kalve The title of the paper: Vocabulary Extension Opportunities of Three-Year-Old Children in Didactic Games. The goal of the paper: to study vocabulary extension of three-year-old children in didactic games. The volume of the paper: 44 pages, 8 tables, 6 pictures, 58 literature and other sources, 2 annexes. The present paper focuses on didactic game as a means of vocabulary extension. In the theoretical part the notions ‘language’ and ‘speech’ are explained, the speech and language of the children at the respective age is described. Also a didactic game as an opportunity of vocabulary extension is described. The results of the practical part confirm the hypothesis. Conclusions and suggestions are developed. Key words: language, speech, vocabulary extension, play, didactic games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvaloda
dc.subjectruna
dc.subjectvārdu krājuma paplašināšana
dc.subjectrotaļa
dc.subjectdidaktiskā spēle
dc.titleTrīsgadīgu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas didaktiskajās spēlēs
dc.title.alternativeVocabulary Extension Opportunities of Three-Year-Old Children in Didactic Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию