IZZIŅAS INTERESES ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS BRĪVDABAS PEDAGOĢIJĀ VIDĒJĀ PIRMSSKOLAS VECUMĀ
Author
Pūcīte, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Izziņas intereses attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā vidējā pirmsskolas vecumā Darba autore: Inga Pūcīte Darba mērķis: izzināt bērnu izziņas intereses attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā vidējā pirmsskolas vecumā. Darbā ir veikts teorētisks pētījums ar secinājumiem par brīvdabas pedagoģijas jēdziena analīzi, kā arī veikta bērnu izziņas intereses attīstības raksturojuma izpēte vidējā pirmsskolas vecumā. Praktiski pētītas izziņas intereses attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā pirmsskolā. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā, piedāvājot brīvdabas pedagoģijas elementus, daudzveidīgā brīvdabas vidē, ļaujot bērniem radoši darboties un veicot atklājumus tika attīstīta izziņas interese, ar vecumposma attīstībai atbilstošiem uzdevumiem. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp., 16 attēli, 5 tabulas, 35 bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits, 13 pielikumi. Atslēgas vārdi: bērnu izziņas interese, pirmsskola, attīstības iespējas, brīvdabas pedagoģija. Outdoor education progress possibilities of cognitive interests in avarage pre-school age Author: Inga Pucite The objective of the work: To explore the opportunities of the interests of the children for the development in the outdoor education in average pre-school age. The work consists of theoratical study about outdoor education concept analyses and research with coclusions about the interests of the children for the development in average pre-school age. There have been made practical research in pre-school about the opportunities of the interests of the children for the development in the outdoor education. In pedagogical test operation there was offered outdoor education elements in diverse outdoor environment to allow children to be creative and develop cognitive interest in the same time performing discoveries about childhood development process with appropriate tasks for pre-scholl age. Work range: 51 pages, 16 pictures, 5 tables, 35 bibliography units, 13 annexes. Key words: children cognitive interest, pre-school, development opportunites, outdoor education.