Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorZaķīte, Vita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:14Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61791
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37802
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Pasaka vidējā pirmsskolas vecuma bērna matemātisko priekšstatu veidošanai. Kvalifikācijas darba autore: Vita Zaķīte Kvalifikācijas darba apjoms: 43. lpp., 6. tabulas, 6. attēli un 45. literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumi un izmantotās literatūras avotu saraksts. Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt matemātisko priekštatu veidošanās iespējas pasaku iepazīšanās procesā, vidējā pirmsskolas vecumā. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.Analizēt literatūru par matemātisko priekštatu veidošanos vidējā pirmsskolas vecumā 2.Veikt pētījumu par pasakas izmantošanas iespējām matemātisko priekštatu veidošanā vidējā pirmsskolas vecumā 3.Apkopot un analizēt iegultos rezultātus, izstrādāt secinājumus un ieteikumus. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- Teorētiskās un Empīriskās Teorētiskajā darbā tiek analizēts pedagoģiskā literatūra, lai būtu zināšanas pēc kurām vadīties empīriskajā daļā. Empīriskajā daļā ir veikti pedagoģiskie novērojumi, skolotāju anketēšana un datu apstrāde. Pedagoģiskajā novērošanā pedagogs novēro bērna zināšanas pirms pētījuma sākšanas un pēc pētījuma beigšanas. Tika anketēti citi pedagogi, lai uzzinātu viņu metodes matemātisko priekšstatu veidošanā.
dc.description.abstractTitle of qualification work: Tale of the mathematical notions for the middle age pre-school children. Author of the qualification work: Vita Zaķīte The amount of qualification work: 43. pages, 6. tables, 6. images, 45. literature sources. The qualification work consists of an introduction, 2 parts, conclusions and a list of literature sources used. The purpose of the qualification work: To study the possibilities of forming mathematical concepts in the fairy-tale reading process, in the middle preschool age. The tasks of the qualification work: 1.To analyze literature on the formation of mathematical preconceptions in the middle preschool age 2.To conduct a study on the possibilities of use of fairy tales in the formation of mathematical concepts in the middle preschool age 3.To collect and analyze the obtained results, to draw conclusions and recommendations. The qualification work consists of two parts- Theoretical and Empirical The theoretical work analyzes pedagogical literature to have the knowledge to guide the empirical part. In the empirical part, pedagogical observations, teachers' questionnaires and data processing have been carried out. In pedagogical observation, the teacher traces the child's knowledge before and after completing the study. Other educators were questioned to find out
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectBērns
dc.subjectMatemātiskie priekšstati
dc.subjectBērnu raksturojums
dc.subjectpasaka
dc.titlePasaka vidējā pirmsskolas vecuma bērna matemātisko priekšstatu veidošanai
dc.title.alternativeTale of the mathematical notions for the middle age pre-school children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record