4-5 gadus vecu bērnu komunikatīvo prasmju sekmēšana veidošanas procesā pirmsskolā
Author
Demjanova, Ļubova
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadus vecu bērnu komunikatīvo prasmju sekmēšana veidošanas procesā pirmsskolā. Darba autore: Ļubova Demjanova Zinātniskā vadītāja: Doc.Dr.paed D.Kalēja-Gasparoviča Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp. , 2 tabulas, 8 attēli, 11 pielikumi, 30 literatūras avoti. Darba teorētiskajā daļā analizēta 4-5 gadu vecuma bērnu attīstības īpatnības, komunikatīvas prasmes, veidošanas nodarbības pirmskolas. Darba praktiskajā daļā veikta veidošana, novērošana, pirmsskolas iestāžu skolotāju anketēšana, novērošanas un anketēšanas rezultātu analīze. Atslēgas vārdi: komunikācija, prasme, mijiedarbība, socializācija, vizuālā māksla-veidošana, pirmsskola. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt, izanalizēt komunikatīvo prasmju attīstības veicināšanas iespējas 4 – 5 gadus veciem bērniem veidošanas nodarbībās pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma jautājums: veidošanas process pozitīvi ietekmē 4-5 gadus vecu bērnu komunikatīvo spēju attīstību pirmsskolā. Theme of the qualification work: Promotion of communicative skills of children aged 4-5 in the process of modeling in the preschool Author of the Paper: Lubova Demjanova Scientific supervisor: Doc.Dr.paed D.Kalēja-Gasparoviča The work consists of: 43 pages, 2 tables, 8 images, 11 appendixes, 30 literature sources. Theoretical part of the work analyzes the peculiarities of 4-5 years old children development, communicative skills, modeling classes in preschool. In the practical part of the work the observation of the modeling classes, as well as the pre-school teachers' questionnaires were carried out an analysis of the results of the observation and questionnaire was made. Keywords: communication, skill, interaction, socialization, visual arts-modeling, preschool. The aim of the research: to study both-heoretically and practically, to analyze the possibilities of promoting the development of 4-5 aged children communicative skills in modeling classes in a pre-school educational institution. The research question: the process of modeling positively influences the development of 4-5 years old children communication skills in a preschool.