Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSīle, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:29Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61842
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37830
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “1-2 gadīgu bērnu runas aktivizēšana pirkstu rotaļās”. Mērķis: izzināt 1-2 gadīgu bērnu runas aktivizēšanas sekmēšanu pirkstu rotaļās. Darba pirmajā daļā tiek iepazīstināts ar valodas jēdzienu, funkcijām un to dažādajām izpausmēm. Tiek vērsta uzmanība uz agrīnā vecuma bērnu runu, tās attīstību un faktoriem, kas to ietekmē. Šajā nodaļā tiek aprakstīta rotaļu nozīme bērnu attīstībā, to funkcijas un pszīmes. Kā arī pirkstu rotaļas kā bērnu runas aktivizētāja un tās kvalifikācija. Otrajā daļā tika veikta praktiskā izpēte, kā ar rotaļu palīdzību var veicināt, aktivizēt agrīnā vecuma bērnu runas attīstību pirkstu rotaļās. Pētījuma sākumā, tika veikta bērnu valodas attīstības novērtējums. Pētījuma laikā runas attīstīšanai tika pielietotas dažādas pirkstu rotaļas. Pētījuma beigās tika veikts atkārtots bērnu runas attīstības līmenis, tās izmaiņas, kuras tika analizētas. Praktiskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ka 1-2 gadīgu bērnu runas attīstība noritēs sekmīgi, ja: •pedagogs pedagoģiskajā procesā bērniem izmantos atbilsotošas bēnu vecumam pirkstu rotaļas un citas rotaļas, ievērojot pakāpenību un sistemātiskumu; •pedagogs izraisīs bērnos pozitīvas emocijas un vēlmi līdzdarboties. Darbs sastāv no 47 lappusēm, iekļaujot 2 tabulas, 14 attēlus, 2 pielikumus, izmantoti 23 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe topic of qualification work: “Speech development of 1-2 year of children trough finger games”. The Aim: to find out speech development of 1-2 year old children trough finger games. The first part of the work introduces the overview definition of speech its functions and manifestations. The main attention is focused on early speech development of small children its factors and what affects it. The finger play as a help in development. This chapter looks at how games are important in development how it functions and its qualification. The Second part of the work is showing a practical and physical approach at how certain activities and games for small children can improve speech development. In the beginning of this activity child`s speech development level was assassed. During the study certain finger games were applied to develop speech. At the end of the practical part of the paper another assessment was taken to see how the child`s speech has changed. In the practical part of the paper the hypothesis was proven correct that development of child`s speech will happen as planned if: •if the pedagog for the children`s speech development use finger play and other brain stimulating games in a steady and systematic; •if the pedagog makes sure the child is happy and willing to play these games. The work consists of 47 pages including 2 tables, 14 pictures, 2 annex, 23 sources of information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRunas aktivizēšana
dc.subjectPirkstu rotaļas
dc.subjectBērni
dc.subject1-2 gadi
dc.subjectRunas attīstība
dc.title1-2 gadīgu bērnu runas aktivizēšana pirkstu rotaļās
dc.title.alternativeSpeech development of 1-2 year of children trough finger games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record