Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorBārzdaine, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:30Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61845
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37832
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs “Muzikālās darbības loma 2-3 gadīgu bērnu runas attīstības sekmēšanai”, izstrādāja Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Līga Bārzdaine, darba vadītāja Mg. paed. Baiba Brice. Darba pētījuma mērķis teorētiski analizēt un praktiski pētīt, kā ikdienas ritā muzikālās darbības loma sekmē 2-3 gadīgu bērnu runas attīstību. Kvalifikācijas darba 1. daļā apskatīts mazbērna vecumposma raksturojums un sensitīvie periodi. 2. daļā apskatīts 2 - 3 gadīgu bērnu valodas un runas attīstības īpatnības, kā arī runas attīstības sekmēšanas paņēmieni un līdzekļi. 3. daļā apskatīts, kādi muzicēšanas veidi un paņēmieni ir ieteicami rotaļnodarbībās ikdienas ritā pirmsskolā, lai sekmētu 2 – 3 gadīga bērna runas attīstību. 4. daļā empīriskajā pētījumā tika veikts pedagoģiskais novērojums un darbība, kā tiek sekmēta bērna runas attīstība, veicot ikdienas ritā dažādas muzikālas rotaļas. Pētījums veikts 8 mēnešu garumā, darbā apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti. Darbs kopumā sastāv no 40 lapām. Darbā izmantoti 47 literatūras avoti, 3 tabulas, 15 attēli un pievienoti 3 pielikumi. Tika veikta vecāku anketēšana. Pētījuma teorētiskajā daļā pamatā tiks izmantotas L. Lasmanes, A. Irbes, S. Lindenbergas, I. Surudas, S. Tūbeles, I. Miltiņas, I. Prudņikovas, V. Romenkovas, M. Bičukas, A. Līdumas, N. Pagrabas, S. Grasmanes, B. Brices atziņas.
dc.description.abstractQualification thesis “Use of musical activities as a tool to promote language development in children 2 to 3 years of age”. Author of the thesis: Liga Barzdaine, student of the Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, University of Latvia. Thesis supervisor: Mg. paed. Baiba Brice. Main objective of the study is theoretical and empirical research of the everyday musical activities in pre-school and their impact on the development of language in children 2 to 3 years of age. In the first part of the qualification thesis, the author looks at the particular age bracket (2 to 3 years of age), its characteristics and sensitive periods. In the second part of the qualification thesis, the author examines particularities of the language and speech development in children 2 to 3 years of age, as well as surveys various methods and tools used for enhancing children’s language development. In the third part of the qualification thesis the author reviews recommended musical activities and methods used to promote language development in children 2 to 3 years of age as a part of their everyday curriculum. In the fourth part of the qualification thesis, author shares the results of the empirical study that was carried out over an eight months’ period in a group of pre-schoolers 2 to 3 years of age. Qualification thesis consists of fifty pages. Author consulted fourty seven various sources, provides three tables, fifteen pictures and three annexes. As part of the research, children’s parents filled out questionnaires. In the theoretical part of the qualification thesis, works by the following authors were consulted: L. Lasmane, A. Irbe, S. Lindenberga, I. Suruda, I. Miltina, I. Prudnikova, V. Romenkova, M. Bicuka, A. Liduma, N. Pagraba, S. Grasmane, B. Brice.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrunas attīstība
dc.subjectmuzikālā darbība
dc.subjectmuzikālas rotaļas
dc.titleMuzikālās darbības loma 2 - 3 gadīgu bērnu runas attīstības sekmēšanai
dc.title.alternativeThe role of music activity in the development of children's speeches from 2 to 3 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record