Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorKriščuna, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:32Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61849
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37835
dc.description.abstractKvalifikācijas darba „Sociālo prasmju veidošanās 4–5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē” autore ir Irina Kriščuna. Darba zinātniskā vadītāja ir Dr.paed. Inese Jurgena. Pētījuma mērķis ir teorētiski izzināt zinātniskajā literatūrā un pētīt sociālo prasmju būtību un veidošanos 4–5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē un apkopot rekomendācijas sociālo prasmju pilnveidošanai 4–5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma laikā meklētas atbildes uz jautājumiem, kā veidojas sociālās prasmes bērniem un kā pilnveidot sociālās prasmes pedagoga vadībā pirmsskolas izglītības iestādē? Pētījumā izmantotās metodes ir pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze, intervija, aptauja – anketēšana, novērošana, statistiskās analīzes metodes. Pirmajā daļā apskatīts teorētiskais materiāls par sociālo prasmju būtību, veidiem, veidošanās priekšnosacījumiem un šī procesa vadības iespējām pirmsskolas izglītības iestādē. Pēc veiktā pētījuma pirmsskolas izglītības iestādē ikdienas pedagoģiskajā procesā un pedagogu un vecāku aptaujas, statistiski analizēta iegūtā informācija, diagrammās redzami sociālo prasmju attīstības līmeņi 4–5 gadus veciem bērniem, kā arī apkopotā informācija un priekšlikumi, kas iegūti anketēšanas rezultātā. Kvalifikācijas darbs izstrādāts uz 40 lpp, ievietoti 12 attēli, 7 tabulas, 6 pielikumi, izmantoti 60 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, kritēriji, pedagogs, vide, rotaļnodarbības, rotaļas, pasākumi, ģimene, pirmsskolas izglītības iestāde, novērošana.
dc.description.abstractThe author of the present qualification paper”Social skills formation among 4-5 year olds in preschool” is Irina Kriscuna. The academical supervisor of the paper is Dr. paed. Inese Jurgena. The aim of the research is to study the theory of academical literature and to investigate the essence of social skills as well as the formation of social skills among 4-5 year old s in preschool,and to summarize the recommendations for perfecting social skills among 4-5year olds in preschool. There are the following questions investigated in the paper:how social skills from in children and how it is possible to perfect them under the teacher,s guidance in preschool. There are the following methods used in the paper:the pedagogical and psychological literature analysis, interviewing, questioning – questionnaires, monitoring, the statistical analysis method. In the first part of the paper there is the theoretical material about the essence of social skills observed including the aspects, formation conditions and the opportunities for the guidance of this process in preschool.After the research accomplished during the daily pedagogical process in preschool as well as after the questioning of the pedagogues and the parents, there is the received information statistically analyzed,the diagrams revealing the development levels of social skills among 4-5 year olds,and also there is the information and the proposals received in the result of the questionnaire summarized. The present qualification paper consists of 40 pages, including 12patterns, 7 tables, 6 attachments, 60 literature sources. The keywords are as follows: social skills, criteria, pedagogue, environments, playgrounds, games, events, family, preschool, monitoring.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectkritēriji
dc.subjectpedagogs
dc.subjectrotaļnodarbības
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleSociālo prasmju veidošanās 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeSocial skills formation among 4-5 Year old in Pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record