Spēļu izmantošana komunikatīvās kompetences veicināšanai angļu valodas apguvē sākumskolā (3.klasē)
Author
Irbe, Ligita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma- „spēļu izmantošana komunikatīvās kompetences veicināšanai angļu valodas apguvē sākumskolā (3.klasē) ”. Pētījuma mērķis- teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt komunikatīvās kompetences veicināšanu svešvalodas apguves procesā. Darbs sastāv no 2 nodaļām, kurām ir vairākas apakšnodaļas. Pirmajā nodaļā- raksturota komunikatīvās kompetences būtība un to veicinošu spēļu izmantošana svešvalodas apguvē, kā arī noteikti kritēriji un rādītāji komunikatīvajai kompetencei 3. klasē.Raksturotas spēļu izmantošanas iespējas un to nozīme komunikatīvās kompetences veicināšanai. Otrajā daļā- izvēlētas un aprobētas komunikatīvo kompetenci veicinošas spēles svešvalodas apguvē 3. klasē, analizēta pedagoģiskā pieredze par spēļu izmantošanu komunikatīvās kompetences veicināšanai svešvalodas apguvē 3. klasē. Pētījums atklāj, ka spēļu izmantošana skolēnu komunikatīvās kompetences veicināšanai svešvalodas apguvē ir sekmīga, ja skolotājs un skolēni izmanto spēles atbilstoši izvirzītajam mācību mērķim, spēles tiek izstrādātas atbilstoši skolēnu vajadzībām. Svešvalodas apguves procesā tiek izmantotas informācijas meklēšanas un iegūšanas, minēšanas un lomu spēles. Darbs sastāv no 55 lappusēm, 7 attēliem, 1 tabulas un 6 pielikumiem. Bachelor thesis theme- „using games to promote communicative competence in English language acquisition in primary school (grade 3)" Aim of research- to theoretically substantiate and practically test the communicative competence promoting in the process of learning a foreign language. Work consists of 2 chapters, which have several sub-sections. The first chapter describes the essence of communicative competence and use of games to promote it in foreign language acquisition, and determined certain criteria and indicators for communicative competence in grade 3. Characterized the pedagogical possibilities of games use to promote communicative competence. In the second chapter - selected and approbated communication competence promoting games in the foreign language acquisition in grade 3, analyzed pedagogical experience of games using to promote communicative competence in foreign language acquisition in grade 3. The research reveals that student communicative competence promoting in foreign language acquisition is successful if if teachers and students use games in accordance with stated learning objective, and games are selected to the needs of the students. And also if In the foreign language acquisition, information seeking and obtaining, guessing and role-play games are used The work consists of 55 pages, 7 pictures, 1 table and 6 appendixes.