Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorIvanova, Aļona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:33Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61856
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37840
dc.description.abstractKvalifikācijas darba apjoms: 59 lapas, 7 tabulas, 10 diagrammas, 13 pielikumi, izmantoti 30 literatūras avoti. Darbā ir analizētas pētnieciskas prasmes dažādu pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku pētījumos, analizētas trīsgadīgu bērnu pētnieciskas prasmes, raksturota trīsgadīgo bērnu attīstība, viņu pētniecisko prasmju īpatnības. Tāpat darbā tika raksturota lomu rotaļas kā trīsgadīgo bērnu pētniecisko prasmju pilnveides darbība. Darba ietvaros tika organizēts un veikts empīriskais pētījums pirmsskolas izglītības iestādē “X” par pētniecisko prasmju pilnveides iespējām lomu rotaļās. Praktiskā pētījumā tika noskaidroti i bērnu vecāku viedokli par pētniecisko prasmju pilnveides nepieciešamību un lomu rotaļām, kas rosina bērnu pētniecību. Tāpat pētījuma gaitā tika organizēta un veikta fokusgrupas diskusija, kurā pirmsskolas pedagogi dalījās ar savu viedokli par pētniecisko prasmju pilnveides iespējām. Pētījumu ir iespējams praktiski izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu darbā ar trīsgadīgiem bērniem pētniecisko prasmju diagnostikai un pilnveidei.
dc.description.abstractSkilled work: 59 pages, 7 tables, 10 chart, 13 annexes, used 30 literature sources. Work is analyzed in the research skills of different pedagogies and psychology studies, the researchers analyzed three exploratory skills of children, described a three-child development, their research skills. Also at work was described as a three-play role of research skill development activities. The work was organized and carried out empirical research in preschool education institution "X" on research skills development opportunities role play. Practical study was cleared i parents views on research skills development need and role play that encourages child research. Also, in the course of the study was organized and conducted the discussion, in which the fokusgrup preschool educators shared their views on research skills development opportunities. It is possible to study practical use of preschool education teacher with three children research skill diagnosis and refinement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPĒTNIECISKAS PRASMES
dc.subjectPIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDE
dc.subjectPRASMJU PILNVEIDE
dc.subjectLOMU ROTAĻA
dc.subjectPEDAGOĢISKAIS PROCESS
dc.titleTrīsgadīgu bērnu pētniecisko prasmju pilnveide lomu rotaļās
dc.title.alternativeDevelopment of three-year-old children's research skills in role game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record