Pašdarināto rotaļlietu loma bērnu 3-4 gadu emocionālajā attīstībā
Автор
Embrekta, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba „Pašdarināto rotaļlietu loma bērnu 3-4 gadu emocionālajā attīstībā” mērķis ir: Teorētiski un praktiski izzināt pašdarināto rotaļlietu izmantošanas iespējas pirmsskolas vecuma bērnu emociju un jūtu veidošanās procesā. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā tika skatīts emociju un jūtu jēdziens, dažādi jūtu veidi, kā arī emocionālās attīstības īpatnības pirmsskolas vecuma bērniem. Studējot dažādu autoru darbus un iepazīstoties ar F.Frēbeļa, R.Šteinera un M.Montesori ieteikumiem, ņemot vērā domas un padomus, kā arī personīgo pieredzi, strādājot ar jaunāko pirmsskolas vecuma bērniem, veidojās teorētiskais pamatojums rotaļlietu būtībai. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums par pašdarinātās rotaļlietas vietu bērna dzīvē, meklētas atbildes uz vairākiem jautājumiem, kas saistīti ar rotaļu, rotaļlietu, bet īpaši ar pašdarinātās rotaļlietas vietu bērnu emociju veidošanās procesā. Balstoties uz teorētiskajā daļā izteiktajām atziņām un, apkopojot praktiskajā daļā iegūtos rezultātus, darba autore izstrādāja ieteikumus pirmsskolas skolotājiem un vecākiem. The objective of the qualification work „The role of self-played toys in children's emotional development of 3-4 years” ” is: to inquire theoreticaly and practically the possibilities of using self-made toys in the process of formation of emotons and feelings by the preschoolers. The qualification work consists of the theoretical part, were the concept of emotions and feelings and kinds of feelings, as well as the features of emotional development by the preschoolers. Studies the works of several authors and making acquaintance with the recommendations of F. Frebelis, R. Šteiners and M.Montesori, regarding thaughts and guidances of others and the personal experience of working in a nursery school has made up the theoretical substantiation of the entity of such toys. In the practical part of the work a questionnaire was carried out using a poll for nursery school teachers and parents of preschoolers to find out the style of toys and the style of playing with toys. Leaning on the aknowledgments made in the theoretical part of the work and as a conclusion of the study of the reults got in the practical part the author of this work has developed recommendations for nursery school teachers and the parents of preschoolers.