Rotaļas izmantošana jaunākā vecuma bērnu adaptācijas veicināšanai pirmsskolā
Author
Moskaļova, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: ”Rotaļas izmantošana jaunākā vecuma bērnu adaptācijas veicināšanai pirmsskolā”. Darba autore: Marija Moskaļova Darba zinātniskais vadītājs: ---- Darbs sastāv no: 67 lpp., 3 tabulas, 5 attēli, 9 pielikumi, analizēti 25 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: analizēt rotaļas izmantošanas pedagoģiskās iespējas adaptācijas procesa veicināšanā jaunākā pirmsskolas vecumposma bērniem. Darba teorētiskā daļa balstās uz pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras apskatu un analīzi par adaptācijas būtību, jaunāka vecuma bērnu psiholoģiskās un fizioloģiskās attīstības raksturojumu, rotaļas loma bērnu adaptācijas periodā. Pētījuma praktiskajā daļā analizējot iegūtos rezultātus, secināju, ka tad, ja pedagogs savā darbā izmanto rotaļas, tas palīdz berniem vieglāk un atrāk adaptēties jaunā vīdē, kā arī rotaļas palīdzbērniem veidot saskarsmes iemaņas, kuras padara adaptācijas procesu veiksmīgu. Šo pētījumu varētu izmantot pirmsskolas pedagogi. Title: “The use of games younger age of children's for promoting the adaptation in the preschool”. Author: Marija Moskalova Scientific consultant: --- Contents of work: 67 pages, 3 statistical table, 5 drawing, 9 addenda, analyzed 25 literature derivation. Goal of research: to analyze the pedagogical possibilities of using the game in promoting the process of adaptation to the youngest preschool age children. The theoretical part of the work is based on the review and analysis of pedagogical and psychological literature on the nature of adaptation, the characterization of the psychological and physiological development of younger children, the role of play in the period of adaptation of children. By analyzing the results of the research in the practical part of the study, I concluded that if the teacher uses games in his work, this helps the children easier and faster adapts to the new vile, and the games help children to develop communication skills that make the adaptation process successful. This research could be used by pre-school educators.