Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguve pirmsskolas dienas ritā
Author
Purmale, Edīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Edīte Purmale Darba tēma:Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguve pirmsskolas dienas ritā. Kvalifikācijas darba mērķis:vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmēšana dienas ritā. Uzdevumi mērķa sasniegšanai: 1.analizēt teorētiskās atziņas par pamatkustībām, to attīstību; 2. pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmēšanu dienas ritā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām. Kvalifikācijas darba pirmajā daļāanalizēta pamatkustību apguve, kā nozīmīgs pirmsskolēna attīstības rādītājs. Tiek analizētas kustības un tās raksturotas, tiek pētītas 5 – 6 gadus vecu bērnu vecumposma attīstības īpatnības un pirmsskolēnu kustību apguves sekmēšanas iespējas pirmsskolas dienas ritā. Kvalifikācijas darba otrajā daļātiek veikts pētījums par pirmsskolēnu kustību apguves sekmēšanu pirmsskolas dienas ritā. Pamatojoties uz pētījuma veikto analīzi, darba noslēgumā ir izstrādāti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 40 lappuses bez pielikumiem. Darbs papildināts ar 3 attēliem un 8 tabulām. Darba uzrakstīšanā izmantoti 30 literatūras avoti. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Atslēgas vārdi:pirmsskolēns, pamatkustības, dienas ritms, kustību rotaļas Publication author: Edīte Purmale Work Theme: Oldest preschool childrens group learning of basis behavior in preschools daily rythm. Qualification worktarget: Older Pre – school children basic behavior learning success in daily rythm. Tasks to achieve the goal: 1.analyze teoretical quotes about basic behavior, their development; 2.study older Pre-school childs basic behavior learning success in daily rythm. Qualification work consists of 2 parts. Qualification work first part analyzed basic behavior learning, important Pre-scholler development indicator. Analyzed movements and they are described, are being studied 5 – 6 year old children age group development special features and Pre-schooler movement learning success options Pre-schools daily rythm. Qualification work second part is done research about Pre-schooler movement learning success in Pre-schools days rythm. Base don research carried out analysis, attheen dofthe work conclusions are drawn and proposalsaremade. Qualification work volume is 40 pages without attachments. Work updated with 3 pictures and 8 tables. Workre sourcesused for writing 30 literature sources. Work got 6 attachments. Key-words: pre-schooler, basicbehavior, dailyrythm, movementgames.