Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorČodare, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:41Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61889
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37865
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma “Muzikālo rotaļu loma pirmsskolas vecuma bērnu uztveres un domāšanas attīstībā” Darba autore: Sintija Čodare Darba vadītāja: Mg. Paed. lektore Baiba Brice Darba mērķis: Izzināt muzikālo rotaļu nozīmi pirmsskolas vecuma bērnu attīstības sekmēšanā Pētījuma priekšmets: 3-4 gadus vecu bērnu uztveres un domāšanas attīstība Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process muzikālajās rotaļās pirmsskolā Kvalifikācijas darba struktūru veido trīs nodaļas. Teksts izklāstīts 39 lappusēs, literatūras sarakstā ir 34 nosaukumi latviešu, angļu un krievu valodās. Teorētisko un empīriskā pētījumā gūto atziņu rezultāti iekļauti 5 tabulās un 2 attēlos. Pirmajā nodaļā tiek izklāstīta muzikālo rotaļu loma un nepieciešamība bērnu dzīvē. Otrajā nodaļā teorētiski atklātas zinātniskas atziņas par bērnu uztveri un domāšanu. Trešajā nodaļā tiek atspoguļota empīriskā pētījuma gaita un rezultāti, piemeklētas muzikālās rotaļas, lai sekmētu bērna uztveri un domāšanu. Tika apkopoti pētījuma rezultāti, izdarīti secinājumi, apstiprināta hipotēze. 3 – 4 gadus vecu bērnu uztveres un domāšanas attīstība tiek sekmēta, ja pedagogi ikdienas nodarbībās pirmsskolā izmanto šim vecumposmam atbilstošas muzikālās rotaļas. Atslēgas vārdi: muzikālās rotaļas, pirmsskolas vecuma bērni, uztveres un domāšanas attīstība.
dc.description.abstractThe topic of this qualification paper is “The role of musical play in development of perception and thinking of pre-school aged children”. Author: Sintija Čodare Consultant of the paper: Mg. Paed. lecturer Baiba Brice Aim of the research: To research the importance of musical play in development of pre-school aged children Subject of research: Development of perception and thinking of 3 – 4 year old children This paper consists of three chapters. The total page count is 39, the list of literature contains 34 titles in Latvian, Russian and English languages. The data gathered in theoretical and empirical research is contained in 5 tables and 2 images. The first chapter contains information about importance of musical play in the lives of children. The second chapter contains information about the scientific data about perception and thinking of children. The third chapter shows the course and results of the empirical research, and the most beneficial games for development of perception and thinking of children are selected. Conclusions are made and the hypothesis is confirmed. Development of perception and thinking of 3 – 4 year old children is enhanced, if teachers are using appropriate games in the daily process of teaching, given the age of children. Keywords: musical play, pre-school aged children, development of perception and thinking
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmuzikālās rotaļas
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectuztveres un domāšanas attīstība
dc.subjectmusical play
dc.subjectpre-school aged children
dc.titleMuzikālo rotaļu loma pirmsskolas vecuma bērnu uztveres un domāšanas attīstībā
dc.title.alternativeThe role of musical play in development of perception and thinking of pre-school aged children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record