Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorPallo, Lolita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:43Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61894
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37868
dc.description.abstractDarba autors: Lolita Pallo Darba vadītājs: Dr.paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča Kvalifikācijas darba temats: Piecgadīgu bērnu valodas bagātināšana lomu rotaļās pirmsskolā Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā lomu rotaļās pirmsskolā bagātināma piecgadīgu bērnu valoda. Pētījuma uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par valodu un tās sekmēšanu; 2.Teorētiski analizēt literatūru par lomu rotaļām pirmsskolā; 3.Praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma teorētiskais pamatojums: Pētījuma teorētiskās atziņas ir balstītas uz pedagogu un psihologu pētījumiem (I. Stangaine, D. Dzintare, Ļ. Vigotskis, I. Engere, I. Gleške, D. Markus, A. Špona, A. Vulāne, J. Lūse, I. Miltiņa, S. Tūbele, B. Švarca, I. Kāposta, V. Romenkova, D. Albrehta u.c.), kuros tiek analizēts, kā lomu rotaļās pirmsskolā bagātināma piecgadīgu bērnu valoda. Pētījuma metodes: Teorētiskās - literatūras analīze, empīriskās - pedagoģiskais vērojums un situācijas analīze. Darba rezultāti: apkopoti secinājumi par piecgadīgu bērnu valodas bagātināšanu lomu rotaļās pirmsskolā. Darba sastāvs: divas daļas – teorētiskā un empīriskā, kas iedalītas trīs sadaļās; 4 tabulas; 12 attēli; 5 pielikumi; 21 literatūras avots. Atslēgas vārdi: bērnu valoda, valodas bagātināšana, lomu rotaļas, radošā darbība.
dc.description.abstractAuthor: Lolita Pallo Supervisor: Dr.of paedagogy Daiga Kalēja-Gasparoviča Theme of research work: Language improvement of five year old children in preschool through usage of roleplay. Goal of research: to find out theoretically and practically verify how the language of five year old children is improvable through the usage of roleplay in preschool. Task of research: 1.Theoretically analyze literature about language and its improvement 2.Theoretically analyze literature about roleplay in preschool 3.Practically try out theoretical lessons in an empirical research and analyze the obtained results Theoretical substantiation: The theoretical lessons of the research are based on studies of pedagogues and psychologists (I. Stangaine, D. Dzintare, Ļ. Vigotskis, I. Engere, I. Gleške, D. Markus, A. Špona, A. Vulāne, J. Lūse, I. Miltiņa, S. Tūbele, B. Švarca, I. Kāposta, V. Romenkova, D. Albrehta u.c.), in whom it is analyzed, how the language of 5 year old children is improvable with roleplay in preschool. Methods of research: Theoretical - analyze of literature, empirical - pedagogical view and analyzation of the situation. Results of research: summarized conclusions about the language improvement of five year old children in preschool through usage of roleplay. Composition of work: two parts - theoretical and empirical, which is divided in three sub parts; 4 tables; 12 pictures; 5 attachments; 21 literature sources. Key words: Children's language, enrichment of the language, role play, creative activity, game, play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērnu valoda
dc.subjectvalodas bagātināšana
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subjectradošā darbība
dc.titlePiecgadīgu bērnu valodas bagātināšana lomu rotaļās pirmsskolā
dc.title.alternativeLanguage improvement of five year old children in preschool through usage of roleplay
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record