Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzis, Ivars
dc.contributor.authorPūpolberga-Garanča, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:46Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61945
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37880
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir pedagogu motivēšana pirmsskolas izglītības iestādē. To, cik ļoti darbinieks ir vai nav apmierinats ar savu darbu, darba vidi, parāda viņa attieksme pret savu darbu -iekļaušanās termiņos, darba kvalitate, sadarbība ar kolēģiem un vadību – darbinieka motivācija. Kvalifikācijas darba mērķis bija apkopot teorētiskās atziņas par personāla motivēšanu izmantojot gan literatūru latviešu valodā, gan svešvalodā un noskaidrot pedagoģiskā personāla motivēšanas nepieciešamību un iespējas. Kvalifikācijas darbs sastav no 4 nodaļām: 1.Motivēšanas teorija; 2.Motivēšanas veidi un stratēģija; 3.Motivēšana izglītības iestādē; 4.Pedagogu motivācija. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļa tika apskatīta motivēšanas būtība, motivēšanas teorijas, motivēšanas veidi un pedagogu motivēšana izglītības iestādēs. Tika analizētas M. Amstronga, D. Celmas, Dombrouska, D. Frīmentāla, P. Pikeringa, V. Praude, I, Beļčikova teorētiskās atziņas. Pētnieciskajā darbā tika izmantotas empīriskās metodes - anketēšana ( konfidencionāla, www.visidati.lv vietnē). Praktiskajā pētījumā tika noskaidrots, ka būtiskākais no pedagogu motivātoriem ir vajadzība vide, kurā darbinieki spej sadarboties viens ar otru, kā nemotivējošais faktors pētījumā atklājās monetārais atalgojums un nozīmīgākā pētījuma atziņa ir, ka pedagogi ir gandarīti par savu darbu. Izmantotie termini: motivācija, motivēšana, monetārais atalgojums, nemonetārais atalgojums, pedagoģiskais personāls. Kvalifikācijas darbs sastāv: no 45 lapaspusēm, 24 attēliem, 1 tabulas un izmantoto avotu saraksta (14 vienības).
dc.description.abstractQualification work theme is motivating teachers in a preschool educational instution. How much a worker is satisfied with his work shows his attitude – cooperation with colleagues, quality of work. The porpose of qualification work was to collect theoretical knowledge about motivation, using literature in latvian and english. Find aut the necessity and posibilities of motivating the pedogogical staff. Qualification work consist of four parts: 1.Motivation theory; 2.Motivation types and strategy; 3.Motivation in educational institution; 4.Teachers motivation. The theoretical part of the qualification paper examined the essence of motivation, motivation theories, motivational methods and motivation of teachers in educational institutions. The theoretical findings of M. Amstrong, D. Celmas, Dombrouska, D. Frimental, P. Pickering, V. Praude, I. Belcikov were analyzed. Empirical methods were used in the research work – questionnaires ( www.visidati.lv) The practical study found that the most important motivators of the pedagogues are the need for an environment in which the employees could cooperate with each other, as the non-motivating factor in the study revealed monetary rewards, and the main lesson of the research is that preschool teachers are pleased with their work. Terms used: motivation, motivation, monetary remuneration, non-monetary remuneration, pedagogical staff. The qualification paper consists of 45 pages, 24 pictures, 1 table and a list of sources used (14 units).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectMotivācija
dc.subjectMotivēšana
dc.subjectPedagoģiskais personāls
dc.subjectatalgojums
dc.subjectmonetārais atalgojums
dc.titlePedagogu motivēšana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeMotivation of teachers in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record