Sajūtu attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā agrās bērnības vecumā
Author
Podiņa, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: “Sajūtu attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā agrās bērnības vecumā.” Kvalifikācijas darba mērķis ir izzināt sajūtu attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā jaunākajā pirmsskolas vecumā. Darba uzdevumi: analizēt literatūrā atspoguļotos brīvdabas pedagoģijas principus; analizēt bērnu attīstības likumsakarības jaunākajā pirmsskolas vecumā; atlasīt pedagoģiskos paņēmienus sajūtu attīstīšanai pirmskolā; veikt pētījumu par sajūtu attīstīšanas iespējām brīvdabas pedagoģijā. Mērķa sasniegšanai tika pielietotas sekojošas metodes: literatūras izpēte un analīze; pedagoģiskās pieredzes apkopošana un analīze; novērošana un anketēšana. Pētījuma noslēgumā apstiprinājās hipotēze, jo rezultāti pierādīja, ka bērnu sajūtu attīstīšana jaunākajā pirmsskolas vecumā ir veiksmīga, ja pedagogs izmanto brīvdabas pedagoģijas elementus. Kvalifikācijas darbs sastāv no 45.lpp, 31 bibliogrāfiskām vienībām, 8 attēliem un 4 tabulām. Theme of the qualification work: "The possibilities of development of senses in outdoor pedagogy in the early childhood age". The aim of the qualification work is to find out the possibilities of developing senses in outdoor pedagogy at the youngest preschool age. Tasks: to analyse the principles of outdoor pedagogy reflected in literature; to analyse the regularities of child development in the youngest preschool age; to select pedagogical techniques for the development of senses in pre-school; to conduct a study on the possibilities of developing sensation in outdoor pedagogy. To achieve the goal, were used several methods: literary research and analysis; compilation and analysis of pedagogical experience; observation and questioning. At the end of the study, the hypothesis was confirmed, as the results showed that the development of children's senses in the youngest preschool age is successful if the teacher uses elements of outdoor pedagogy. The qualification paper consists of 45 pages, 31 bibliographic units, 8 pictures and 4 tables.