Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorPēkalis, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-29T02:01:48Z
dc.date.available2018-01-29T02:01:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62284
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37951
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz veselības tūrisma produktu piedāvājuma izvērtējumu Latvijā, izvirzīt priekšlikumus veselības tūrisma eksporta iespēju veicināšanai. Darba struktūra sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopoti veselības tūrisma un veselības tūrisma produkta teorētiskie aspekti, kur raksturots tūrisms kā pakalpojumu eksporta nozare, apskatīts veselības tūrisms, tā veidi un produkti, kā arī raksturotas tūrisma konkurētspējas izvērtēšanas metodes dažādu autoru skatījumā. Otrās nodaļas ietvaros apkopoti un analizēti tūrisma eksportu raksturojošie rādītāji Latvijā, kā arī izvērtēta Latvijas tūrisma konkurētspēja. Trešās nodaļas ietvaros izvērtēts veselības tūrisma piedāvājums Latvijā, kur veikta medicīnas tūrisma piedāvājuma analīze, kā arī labjūtes tūrisma piedāvājuma analīze. Ceturtās nodaļas ietvaros noteiktas veselības tūrisma attīstības iespējas Latvijā, veikta veselības tūrisma produktu konkurētspējas izvērtēšana Latvijā, aptaujas datu analīze tūrisma produktu konkurētspējas aspektos, veselības tūrisma pārstāvju interviju interpretācija, nobeigumā izvirzītas veselības tūrisma attīstības iespējas un tūristu piesaiste Maģistra darbs uzrakstīts uz 92 lpp, tas ietver 26 attēlus, 10 tabulas, izmantoti 84 literatūras avoti un pievienoti 5 pielikumi. Atslēgvārdi – tūrisms, medicīna, labjūte.
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis is to, based on health tourism product offer evaluation in Latvia, to make proposals for the promotion of health tourism export opportunities. The structure of the master's thesis consists four chapters. The first chapter summarizes the theoretical aspects of a health tourism and health tourism product, where tourism is described as a service export industry, described health tourism, its types and products, described the methods of evaluating tourism competitiveness in different authors' viewpoints. The second chapter is summarized and analyzed tourism exports characterizing indicators in Latvia, evaluated Latvian tourism competitiveness. The third chapter evaluated health tourism offer in Latvia, where done medical tourism supply analysis, wellness tourism supply analysis. Fourth chapter certain health tourism development opportunities in Latvia, done evaluation of the competitiveness of health tourism products in Latvia, analysis of survey data on the competitiveness aspects of tourism products, interpretation of health tourism representatives interviews, finally put forward health tourism development opportunities and attraction of tourists. Master's thesis is written to 92 pages, it includes 26 pictures, 10 tables, 84 literature sources and attach 5 appendix. Keywords – tourism, medicine, wellness.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecttūrisms
dc.subjectmedicīna
dc.subjectlabjūte
dc.titleVeselības tūrisma produkts Latvijā un tā eksporta iespēju veicināšana.
dc.title.alternativeHealth tourism product in Latvia and promotion of export opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record