dc.contributor.advisor | Krauce, Antra | |
dc.contributor.author | Hmeļevska, Marina | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T02:02:04Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T02:02:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 62191 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38038 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbs izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un empīriski pamatot pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības matemātisko priekšstatu veidošanai pirmsskolas vecuma bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Par darba teorētisko bāzi kalpoja tādu autoru pētījumi kā S.Tūbele, I. Miltiņa, V. Hevards (Heward), A. Katajeva, N. Babkina. I. Mamaičuks, Z. Ābele, I. Barajeva, R. Ukstiņa, L. Vengers, I. Freimanis, L. Bļinovau.c. Analizētas pirmsskolas vecuma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem īpatnības, noteikts matemātikas nodarbību saturs un raksturoti galvenie metodiskie paņēmieni. Empīriskajā daļā pētīta matemātisko priekšstatu veidošanās pedagoģiskā darba rezultātā bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem speciālajā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījumā iegūtie rezultāti ļauj apstiprināt sākotnēji izvirzīto hipotēzi: Ja skolotājs ikdienas pedagoģiskajā procesā individuāli un nelielās grupās izmanto didaktiskās rotaļas un spēles matemātisko priekšstatu veidošanai, paredzot tajās variācijas iespējas, tad pirmsskolas vecuma bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem matemātiskie priekšstati veiksmīgi veidosies un nostiprināsies. Pētījuma noslēgumā autore izstrādāja rekomendācijas pirmsskolas skolotājiem. | |
dc.description.abstract | The aim of this diploma paper is to research and justify organizational features in The Formation of Children's with Mixed Developmental Disorders Perceptions of Matematics in Preschool. The following authors’ researches have been used in the theoretical part of the paper: S.Tubele, I.Miltina, V.Heward, A.Katayeva, N.Babkina, I.Mamaychuk, Z.Abele, I.Barayeva, R.Ukstina, L.Vengers, I.Freimanis, L.Blinova, etc. The author has analized special features of preschool children with Mixed Development Disorder, described the content of the lessons and the main teaching methods used. The practical part deals with the research of the formation of perception of mathematics in teaching children with Mixed Development Disorder in the special preschool institution. The research results prove the hypothesis of the paper: If the teacher in everyday teaching process individually and in small groups uses toys and games to form the perception of mathematics, the perception of mathematics will be successfully established. Some practical recommendations for preschool teachers are collected anddescribed in the final part of the paper. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | matemātiskie priekšstati | |
dc.subject | pirmsskolas vecums | |
dc.subject | bērni ar jauktiem attīstības traucējumiem | |
dc.subject | speciālā izglītības iestāde | |
dc.title | Matemātisko priekšstatu veidošana bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | The Formation of Children's with Mixed Developmental Disorders Perceptions of Matematics in Preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |