Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasma
dc.contributor.authorVelpa, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:06Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62204
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38042
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: ”Speciālās izglītības skolotāja sadarbība ar 4 - 5 gadīgu bērna ģimeni”. Diplomdarba vadītāja: Rasma Vīgante Diplomdarba autore: Dana Velpa Diplomdarba mērķis: Izpētīt speciālās izglītības skolotāja un ģimenes sadarbības iespējas. Bērna ģimene ir vide, kurā bērns ar speciālām vajadzībām saņem nepārtrauktu atbalstu. Veidojot sadarbību speciālās izglītības skolotājam ar 4 - 5 gadīgu bērna ģimeni, atbalsts kļūs vispusīgs. Diplomdarba mērķis un uzdevumi ir pētīt, analizēt speciālās izglītības skolotāja sadarbības iespējas ar 4 - 5 gadīgu bērnu ģimeni, lai rezultātus un secinājumus pilnvērtīgi izmantotu pedagoģiskajā darbībā. Apkopojot, analizējot teorētiskās un pētnieciskās atziņas, par bērnu vecumposmu attīstības īpatnībām, ir aktualizēta vajadzība atbalstīt bērna ģimeni pedagoģiski un psiholoģiski, nodrošinot vairākus sadarbības veidus.
dc.description.abstractDiploma thesis title: “Special education teacher's cooperation with family of a child age 4 – 5”. Diploma thesis adviser: Rasma Vīgante Diploma thesis author: Dana Velpa The aim of the Diploma Paper: To examine the possibilities for collaboration with special education teacher and family. Family is an environment where a child with special needs gets continuous support. When special education teacher cooperates with age 4 – 5 child’s family, support becomes comprehensive. The aim and tasks of this diploma thesis is to research and analyse the possibilities of cooperation of a special education teacher with a family of a child age 4 – 5 to fully utilise the results and conclusions in pedagogical activities. Analysing and summarizing theoretical and research findings about peculiarities in development of children's age groups, the need to support the child's family pedagogically and psychologically has become clear. Providing multiple forms of cooperation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject4 - 5 gadīgi bērni
dc.subjectspeciālās izglītības
dc.subjectskolotājs
dc.subjectsadarbība
dc.titleSpeciālās izglītības skolotāja sadarbība ar 4-5 gadīga bērna ģimeni
dc.title.alternativeSpecial education teacher's cooperation with family of a child age 4 – 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record