Show simple item record

dc.contributor.advisorVugule, Ērika
dc.contributor.authorAvilova, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:09Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62229
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38050
dc.description.abstractDarba nosaukums: 4-5 gadus vecu bērnu pašapziņas veicināšana pirmsskolā Darba autore: Elena Avilova Zinātniskā vadītāja: Dr.paed., Mg.hist., pasniedzēja Ērika Vugule Darba apjoms: 52 lpp, 2 tabulas, 11 attēli, 45 literatūras un 17 elektroniskie informācijas avoti, 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt bērna pašapziņas izpausmes īpatnības un tās veicināšanas iespējas Pētījuma objekts: pašapziņa Pētījuma priekšmets: 4-5 gadus vecu bērnu pašapziņas veicināšanas iespējas Pētījuma struktūra: ievads, teorētiskā, praktiskā pētījuma daļa, literatūras saraksts, pielikumi. Pētījuma metodes: •teorētiskās - pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras atziņu analīze; •empīriskās - bērnu novērošana, izmēģinājumdarbība, vecāku aptauja; •rezultātu analīze. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēts 4-5 gadīgu bērnu vecumposma raksturojums pētāmās problēmas aspektā, pašapziņas būtība, bērna pašapziņas īpatnības, kā arī bērnu pašapziņas veicināšanas iespējas. Darba praktiskajā daļā pēc teorētiskās literatūras analīzes izstrādāti bērnu pedagoģiskās novērošanas kritēriji un rādītāji; veikta bērnu sākotnējo novērošanu rudenī; dots katra bērna īss raksturojums, veikta bērnu atkārtoto vērošanu un salīdzināšanu ar sākotnējo novērošanu, izdarīti salīdzinoši secinājumi Rezultātā izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Atslēgas vārdi: pašapziņa, Es tēls, pašcieņa, pašvērtējums.
dc.description.abstractTitle of the topic: self-confidence building for 4 – 5 – years – old children in primary school Author: Elena Avilova Scientific supervisor: Dr.paed., Mg.hist., Lecturer Erika Vugule Scope of research: 52 pages, 2 tables, 9 pictures, 52 literature sources, 2 annexes Objective of research: theoretically and practically explore child's characteristics of self-confidence expression and the possibilities of their promotion Object of research: self-confidence Subject matter of research: Possibilities to build self-confidence for 4-5 years children. Structure of research: introduction, theoretical, practical part of research, list of literature, annexes. Methods of research: •theoretical - analysis of pedagogical and psychological literature; •empirical - child observation, tests, teachers’ questionnaires; •analysis of results. Theoretical part in terms of research analyses in the age group of 4-5 years, essence of self-confidence, characteristics of child self-confidence and possibility for promotion of children’s self-confidence. In practical part after analyzing theoretical literature criteria and indicators were developed for pedagogical observation of children, children’s primary observation was done in autumn, for each child was made a short description, as well as secondary observation with comparison to primary results, comparative analysis was done with consequent conclusions. Hypothesis was confirmed. Keywords: self-confidence, self-image, self-esteem. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpašapziņa
dc.subjectEs tēls
dc.subjectpašcieņa
dc.subjectpašvērtējums
dc.title4-5 gadus vecu bērnu pašapziņas veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativeSelf-confidence building for 4-5 year old children in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record