Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorBerga, Agne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:11Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62235
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38054
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: “Fonemātiskās uztveres pilnveide 6 gadīgiem bērniem, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas”. Darba autore: Agne Berga. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska. Darba saturs: 57 lpp., 14 attēli, 5 tabulas, 16 pielikumi. Pētījuma mērķis: izzināt un pārbaudīt fonemātiskās uztveres pilnveides iespējas 6 gadīgiem bērniem, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas. Pētījuma hipotēze: 6 gadīgu bērnu fonemātiskās uztveres traucējumu koriģējoši attīstošā darbība ir sekmīgāka, ja: •tiek ievērotas bērna vecumposmam un runas attīstības individuālās īpatnības, •koriģējoši attīstošā darbā tiek izmantotas informācijas un komunikāciju tehnoloģijas. Pētījuma teorētiskajā daļā diplomdarba autore analizē un apraksta bērna attīstību veselumā (fizisko, emocionālo, sociālo, kognitīvo attīstību), kā arī fonemātiskās uztveres attīstību, informācijas un komunikāciju tehnoloģiju, to izmantošanu fonemātiskās uztveres pilnveidē. Darba praktiskajā daļā autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību pirmsskolas izglītības iestādē, kas balstīta uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām. Pētījuma rezultātā tiek izdarīti secinājumi un ieteikumi logopēdiem. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti tabulās un attēlos. Atslēgas vārdi: fonemātiskā uztvere, pirmsskolas, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, interaktīvi uzdevumi, 6 gadīgi bērni. 
dc.description.abstractThe title of the diploma thesis: “Improvement of the Fonematological Perception for 6-year-old Children Using Information and Communication Technologies” The author of the work: Agne Berga The scientific supervisor: Mg. paed Egija Laganovska Content of the work: 55 pages, 14 pictures, 5 tables, 16 annexes The objective of the study: to find out and to check the possibilities of improvement of the phonological perception for 6-year-old children using information and communication technologies. The hypothesis of the study: the corrective development activity of the phonemic impairment in children age 6 is more successful if: •the child's age and individual peculiarities of speech development are respected, •information and communication technologies are used in the corrective developing work. In the theoretical part of the research, the author of the diploma paper analyses and describes the development of the child on the whole (physical, emotional, social, cognitive development) as well as the development of phonemic perception, information and communication technology, their application in the improvement of phonemic perception. The practical part of the work contains the description of the study carried out by the author during her work in a pre-school educational establishment based on the propositions gained in the theoretical part. Having carried out the study the author made conclusions and provided the suggestions for speech therapists. The results of the study are summarized in tables and images. Keywords: phonemic perception, preschool, information and communication technologies, interactive tasks, children 6 years old.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectfonemātiskā uztvere
dc.subjectinformācijas un komunikāciju tehnoloģijas
dc.subjectinteraktīvi uzdevumi
dc.subject6 gadīgi bērni
dc.titleFonemātiskās uztveres pilnveide 6 gadīgiem bērniem, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas
dc.title.alternativeImprovement of the Fonematological Perception for 6-year-old Children Using Information and Communication Technologies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record