Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorOsipenko, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:13Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62243
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38057
dc.description.abstractDarba temats: Rokdarbu nozīme 4 - 5 gadus vecu bērnu sīkās motorikas attīstībā. Balstoties uz aktualitātēm izglītībā, personisko pieredzi, tika izvēlēts Pētījuma mērķis: Pētīt rokdarbu nozīmi sīkās motorikas apguvē 4 – 5 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no trijām nodaļām ar apakšnodaļām. Darbā tika analizētas pedagogu un psihologu atziņas par sīkās pirkstu muskulatūras attīstību vidējā pirmsskolas vecumā. Tāpat tika skatīts jautājums par 4 – 5 gadus vecu bērnu psiholoģiskajām īpatnībām, attīstību. Tika izpētīti materiāli rokdarbu nodarbību plānošanai un izstrādātas rekomendācijas darbam ar 4 – 5 gadus veciem bērniem rokdarbu nodarbībās. Tika veikts pētījums. Pētījumā izmantotas daudzveidīgas metodes. Darba vadītāja ir mag. paed., lektore: Ineta Aizporiete Darbs balstās uz ārzemju (Gabbard C., Rodrigies L., Козырева E., Вавилова А.Jermakovas un c.), kā arī uz Latvijas pedagogu un psihologu (D.Lieģenieces, D.Dzinteres, Šternfeldes I, Vidneres M., Ozoliņas I., Aizporietes I., Volānes E., I.Šternfelde un c.) teorētiskajām atziņām par bērna sīkās pirkstu muskulatūras attīstību un rokdarbu nozīmi 4 – 5 gadus veca bērna personības izaugsmē. Praktiskajā daļā veikti pedagoģiskie novērojumi, skolotāju intervijas, iegūto rezultātu analīze. Kvalifikācijas darbs sastāv no trīs nodaļām, 43 lpp, 4 pielikumiem, 5 attēliem, 43 literatūras avotiem.
dc.description.abstractThe title of qualification paper is „ The meaning of handicrafts of children aged 4 to 5 in development of the fine motor skills.” The author of the paper is Santa Osipenko, a student of the part – time first level professional study programme „Preschool education teacher” within the Faculty of Pedagogy of Riga, University of Latvia. The supervisor: Mg.paed., lect. Ineta Aizporiete. The aim of the research paper: to research the importance of the fine motor skills education for children aged 4 to 5. The paper consists of two main parts: theoretical and practical part. The research consists of three divisions with subdivisions. During the research the information made by educators and psychologists about the fine motor skills development and psyshological characteristics of children aged 4 to 5. Materials about lessons of handicraft planning werw researched. Based on the research there were made recommendations for work with children aged 4 to 5 during handicrafts lessons. The research was made using different kinds of methods. The theoretical part is based on the theoretical findings of both the foreign (Gabbard C., Rodrigies L., Козырева E., Вавилова А. ) and the Latvian pedagogues and psychologists (V. Hibnere, V.Jonīte, D.Lieģiniece, D.Dzintere ,E. Volāne, I.Šternfelde) about the development of childrens. The practical part is based on pedagogical observations, interview of teachers and analysis of results. The qualification paper consists of 3 chapters, 43 pages, 5 illustrations, literature and information – latvian and english authors, russian authors - 43.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrokdarbi
dc.subjectsīkā pirkstu muskulatūra
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectdarbība
dc.titleRokdarbu nozīme 4-5 gadus vecu bērnu sīkās motorikas attīstībā
dc.title.alternativeThe meaning of handicrafts of children aged 4 to 5 in development of the fine motor skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record