dc.contributor.advisor | Lanka, Ērika | |
dc.contributor.author | Āboliņa, Dace | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T02:02:14Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T02:02:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 62244 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38058 | |
dc.description.abstract | Bērna harmoniskai attīstībai un audzināšanai mūsdienu sabiedrībā nepieciešama sociālizēšanās, taču adaptācija jaunās vides maiņā reizēm izraisa pretrunas, rodas grūtības bērnam un ģimenei. Kvalifikācijas darba tēma: ”Sadarbība ar 2-3 gadus veca bērna vecākiem adaptācijas periodā pirmsskolas izglītības iestādē.” Mērķis: izpētīt un teorētiski apzināt adaptācijas norisi mazbērnu grupā un sadarbību ar vecākiem tās sekmēšanā. Darba pirmajā daļā tiek analizēta zinātniskā, pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par adaptācijas procesu, vecāku sadarbība ar pirmsskolas izglītības iestādi, raksturots mazbērnu vecumposms un tā īpatnības, ietvertas vairāku autoru atziņas, pētījumi par adaptācijas jēdzienu un tā skaidrojumi. Darba otrajā daļā uzmanība tiek veltīta vecāku sadarbības lomai bērna adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba trešajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums par 2-3 gadu vecu bērnu vecāku sadarbību adaptācijas periodā pirmsskolas izglītības iestādē. Nobeigumā ir apkopoti secinājumi un ieteikumi vecākiem sekmīgai sadarbībai ar pedagogu adaptācijas periodā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 52 lpp., 12 attēli, 22 literatūras vienības, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: adaptācija, sadarbība ar vecākiem, komunikācija, 2-3 gadus veci bērni, bērna vecāki. | |
dc.description.abstract | In our contemporary society the harmonious development and upbringing of a child requires socialization, but adaptation to the changing new environment sometimes leads to contradictions, difficulties for the child and family. The theme of qualification work is: “Cooperation with parents during adaptation period of 2-3 years old children at a pre-school educational institution. Aim: To study and theoretically identify the process of adaptation in the group of early age children and cooperation with parents in promoting it. In the first part of the work, the scientific, pedagogical and psychological literature on the process of adaptation is analyzed, the parents` cooperation with pre-school educational institution, it is characterized early age children and its peculiarities. There are quotes of many authors, studies on the concept of adaptation and its explanations. The second part of the work focuses on the cooperation with parents during children adaptation period to a pre-school educational institution. In the third part of the work, an empirical study on the cooperation with parents of 2-3 years old children during adaptation period in the pre-school educational institution is curried out. At the end, the conclusions and suggestions for successful cooperation between parents and teacher during the adaptation period in the pre-school educational institution are summarized. Content of the paper: 52 pages, 12 pictures, 22 units of literature, 4 attachments. Keywords: adaptation, cooperation with parents, communication, 2-3 years old children, children parents. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | adaptācija | |
dc.subject | sadarbība ar vecākiem | |
dc.subject | komunikācija | |
dc.subject | 2-3 gadus veci bērni | |
dc.subject | bērna vecāki | |
dc.title | Sadarbība ar 2-3 gadus veca bērna vecākiem adaptācijas periodā pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Cooperation with parents, during adaptation period of 2-3 years old children at a pre-school educational institution | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |