Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorRovedere, Uļjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:24Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62272
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38075
dc.description.abstractProjektu metode dabaszīnību apguvei 5-6 gadu vecumā Darba autore: Uļjana Rovedere Darba vadītāja: docente, Dr. Paed. Ilze Šūmane Bakalaura darba apjoms: 60. lpp, 2 tabulas, 7 attēli, 26 avoti. Bakalaura darbā veikta teorētisko avotu analīze: projektu metodes jēdziena izskaidrošana, dotās metodes jēga, projektu metodes organizācijas process, dabaszinību metodikas apraksts pirmsskolas izglītības iestādē, kā arī 5-6 gadu vecu bērnu vispārējais raksturojums. Darba metodiskajā daļā izstrādāts didaktiskais materiāls tēmas “Kukaiņi” apgūšanai. Praktiskajā daļā izstrādāti kritēriji, pēc kuriem tika veikta pedagoģiskā vērošana projektu nedēļas sākumā un beigās, tika novadītas sarunas ar bērniem, kā arī apkopoti aptaujas rezultāti. Pētīšanas rezultātā autors secina, ka pareizi organizētā, labi un kvalitatīvi saplānotā projektu nedēļa, kuras novadīšanas laikā tiek ņemtas vērā bērnu vecuma īpašības, veicina bērnu interesi un dod motivāciju apmācībām. Pētījuma mērķis: Izpētīt projekta nedēļas izmantošanas iespējas dabaszīnību apguvei 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma priekšmets: Projektu metodes izmantošana dabaszinību apguvē.
dc.description.abstractProject method of mastering nature study for 5-6 year-old children Author: Uļjana Rovedere Scientific supervisor: docente, Dr. Paed. Ilze Šūmane Volume of bachelor’s paper: 60 pages, 2 tables, 7 photo, 26 literature sources used This bachelor thesis conducts the analysis of theoretical sources: explanation of the concept of the project method, the purpose of set method, project method organisation process, description of natural history methodology in preschool educational institutions, as well as some general characteristics of 5-6 year old children. Methodical part of this thesis develops didactic material to gain knowledge of the "Insects" topic. Practical part sets the criteria, by which the further pedagogical observations are carried out in the beginning and in the end of the project week. It also conducts conversation with kids and summarises the results of the survey. The findings of the study suggest that properly organised and well planned project week, which takes into account the age characteristics of children, helps to gain better knowledge of natural history topics, stimulates children’s interest and motivates them to learn. Aim of the study: To examine the use of project to gain better knowledge of natural history topics for 5-6 year old children. Subject of the study: Use of project method in natural history.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPROJEKTS
dc.subjectPROJEKTU METODE
dc.subjectDABASZĪNĪBAS
dc.subject5-6 GADI
dc.titleProjektu metode dabaszinību apguvei 5-6 gadu vecumā
dc.title.alternativeProject method of mastering nature study for children aged 5-6
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record