Show simple item record

dc.contributor.advisorGolubeva, Ausma
dc.contributor.authorZundāne, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:31Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62338
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38089
dc.description.abstractDiplomdarba „Mācību metožu izvēle sociālajās zinībās 2.klasei” teorētiskajā daļā tiek analizētas mācību metodes, kuras būtu piemērotas izmantošanai sākumskola, atlasot mācību metodes, kas būtu produktīvākas sociālajās zinībās un būtu atbilstošas 2. klases skolēnu kognitīvajai attīstībai un vecumposma īpatnībām. Pirmajā nodaļā tiek analizētas zināmās un pielietojamās mācību metodes, kas būtu piemērotas atbilstošajam vecumposmam- 2.klasei, ņemot vērā skolēnu vecumposmu un kognitīvo attīstību. Otrajā nodaļā tiek analizēts Sociālo zinību mācību saturs, atbilstoši spēkā esošajam mācību standartam, kā arī tiek analizēti šobrīd populārākiem, pielietotie mācību materiāli sociālajās zinībās 2.klasei. Kā trešā nodaļa ir praktiskais pētījums par mācību metožu izvēli sociālajās zinībās 2. klasei, kas sevī ietver skolēnu un pedagogu anketēšanu, kā arī sociālo zinību mācību stundu vadīšanu izmantojot jau konkrētas mācību metodes. Diplomdarba apjoms ir 66 lapaspuses. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām un apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta un četriem pielikumiem. Diplomdarba beigās pievienota dokumentārā lapa.
dc.description.abstractTheoretical part of the thesis "Choice of the teaching methods in social sciences for the 2nd grade" analyses teaching methods that can be used in primary school and points out selection of most suitable ones taking into account cognitive development and age characteristics of the 2nd grade students. In the first chapter author analyses well-known and applicable teaching methods that are suitable for the age group of 2nd grade, taking into account age and cognitive development of students. In the second chapter author analyses the content of the social science classes according to the current standard of education, as well as analyses the most popular teaching materials for the social sciences for the 2nd grade. Third chapter presents author’s practical study on the choice of teaching methods in social sciences for the 2nd grade students. In this chapter author analyses results collected from surveys given to students and teachers. Furthermore in this chapter you can consult these results and author’s observations from social science classes where specific teaching methods were used. Thesis is written on 66 pages. It contains an introduction, three chapters and subchapters, conclusions, the bibliography and four annexes. At the end of the thesis a documentary page is attached.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmācību
dc.subjectmetodes
dc.subjectsākumskolas
dc.subjectvecumposms
dc.subjectsociālās
dc.titleMācību metožu izvēle sociālajās zinībās 2.klasei
dc.title.alternativeChoice of the Teaching Methods in Social Sciences for the 2nd Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record