3. klases skolēnu izziņas interešu attīstība lasītmācīšanas stundās
Author
Kozačuka, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „3. klases skolēnu izziņas interešu attīstība lasītmācīšanas stundās” mērķis ir izpētīt metodisko paņēmienu izmantošanas iespējas izziņas interešu attīstībai lasīt mācīšanas stundās 3. klasē. Darbā ir 122 lpp. Tas sastāv no 3 daļām. Veikta teorētiskās literatūras analīze par diplomdarba tematu- lasītprasmes un tās attīstības pedagoģiski – psiholoģisko nosacījumu raksturojums. Izklāstīts materiāls par apkopotiem un izstrādātiem metodiskiem paņēmieniem 3. klases skolēnu izziņas interešu attīstīšanai. Veikts pētījums par 3. klašu skolēnu izziņas interešu attīstību – pētījuma organizēšanu un metožu izvēles pamatojums, rezultātu apkopojums un analīze. Pētījums parāda, ka individualizēta un radoša mācību pieeja sekmē skolēnu izziņas interešu attīstību lasītmācīšanā. Piedāvātos stundu plānu modeļus var izmantot sākumskolas skolotāji. The aim of the Diploma paper "Development of the 3rd Grade Students' Cognitive Interests in Reading Teaching Lessons" is to study the possibilities of using methodical methods for the development of cognitive interests in the 3rd grade teaching hours. The job is 122 p. in volume. It consists of 3 parts. The first part describes the analysis of theoretical literature on the topic of the Master's thesis - the description of literacy and development of pedagogical-psychological conditions. The second part presents the material on the compilation and development of methodological techniques for the development of 3rd class pupils' inquiries. The third part contains a study on the development of third-party students' interest in cognitive research-the organization of research and the choice of methods, the compilation and analysis of results. The study shows that an individualized and creative learning approach contributes to the development of pupils' cognitive interests in reading learning. The offered hourly plans can be used by primary school teachers.