Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorRimša, Megija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:33Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62343
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38093
dc.description.abstractM. Rimšas diplomdarba „Kritiskās domāšanas attīstīšana sociālo zinību stundās 4.-5. klasē”, mērķauditorija ir 4.-5. klases skolēni un sociālo zinību skolotāji. Diplomdarba mērķis ir izpētīt KD pieejas un tās metožu efektivitāti, pielietojot tās sociālo zinību stundās 4. -5. klases skolēniem. Lai sasniegtu mērķi, autore ir izanalizējusi literatūru par kritisko domāšanu, tās nozīmi, par kritisko domāšanu mācību procesā, kā arī par mediju pratību. Noskaidrota situācija 4. klasē par to, cik bieži skolotāji savās stundās izmanto kritiskās domāšanas metodes un metodiskos paņēmienus, kā arī skolēnu domas par šīm metodēm. Tika novērota problēma, uz kuras balsoties tika veikts pētījums par kritisko domāšanu mācību procesā. Pētījums tika veikts Jelgavas X vidusskolā. Izveidoti stundu plāni sociālo zinību stundām 5. klasē, balstoties uz metodēm un metodiskajiem paņēmieniem kritiskās domāšanas attīstīšanā. Veikta izveidoto stundu plānu aprobācija un iegūto rezultātu analīze.
dc.description.abstractM.Rimša diploma „Critical thinking development of social sciences in lessons for 4-5th classes".Target audience are 4-5th grade students and social studies teachers. Diploma aim is to explore the critical thinking approach and the efficiency of the methods using the social sciences 4 -5th. grade students. To achieve the goal, the author has analyzed the literature on critical thinking, the importance of critical thinking in the learning process. Clarified the situation in 4th class about how often teachers are in their work using critical thinking methods, as well as the students think about these methods. Was observed the problem which based on study that carried out on the critical thinking in training process. The study was conducted in Jelgava X high School. Created lesson plans for social studies in 5th class, based on the methods and methodological approaches in the development of critical thinking. Conducted created lesson plans approbation and analysis of the results. Key words- Critical thinking, media literacy, primary school, social sciences .
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectKritiskā domāšana
dc.subjectmediju pratība
dc.subjectsākumskola
dc.subjectsociālās zinības
dc.titleKritiskās domāšanas attīstīšana sociālo zinību stundās 4.-5. klasē
dc.title.alternativeCritical thinking development of social sciences in lessons for 4-5th classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record