Skolēnu vārdu krājuma attīstīšana ar spēļu palīdzību angļu valodas stundās 3.klasē
Author
Čujevska, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma „Skolēnu vārdu krājuma attīstīšana ar spēļu palīdzību angļu valodas stundās 3.klasē”. Diplomdarba mērķis noskaidrot kā ar spēļu palīdzību iespējams attīstīt vārdu krājumu. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēti spēļu veidi, to ietekme uz skolēnu vārdu krājumu, skolēnu un skolotāju loma spēlēs, kā arī spēļu pozitīvās un negatīvās puses. Otrajā nodaļā aprakstīts pētījums par spēļu ietekmi uz skolēnu vārdu krājuma apguvi. Trešajā nodaļā veikti secinājumi par darbu kopumā. Darbs sastāv no 50 lpp., 13 tabulām, 23 attēliem, 2 pielikumiem, analizēti 31 literatūras avoti Atslēgvārdi: valodas apguves spēles, vārdu krājuma attīstīšana, skolēnu, skolotāju loma spēlēs, spēļu nozīme mācību procesā. Diploma work theme "Developing of pupils' vocabulary with the help of games for 3rd grade English lessons ". The purpose of the diploma work is to research how to develop children’s vocabulary with the help of games. In the first chapter there has been made an theoretical analyze of the game types,, their impact on pupils' vocabulary, the role of pupils and teachers in games, as well as the positive and negative aspects of games. The second chapter describes the research about the game impact on the pupils' vocabulary. The third chapter deals with the conclusions of the work as a whole. The work consists of 50 pages, 13 tables, 23 pictures, 2 annexes, 31 literature sources analysed. Keywords: language learning games, vocabulary development, the role of pupils and teachers in games, the role of games in the learning process.