Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirs
dc.contributor.authorĶerus, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:36Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62385
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38101
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir ‘’Iepazīt ekslibri kā grafikas mākslas veidu vizuālajā mākslā 9.klasē’’. Darba mērķis ir iepazīt devītās klases skolēnus ar vienu no grafikas mākslas veidiem, ekslibri. Ekslibris vizuālās mākslas sundās tiek pieminēts ļoti mazs vai pat nemaz. Jo skolotājas uzkata šo mākslas veidu par sarežģītu pamatskolas klasēs, ka ir vajadzīgi dārgi materiāli darba izpildei. Bet tā nemaz nav, ekslibris var būt arī zīmējums kuram nav vajadzīgi materiāli un tehniskais aprīkojums. Darbs ietver sevī teorētisko daļu un prakstisko daļu. Teorētiskajā daļā tiek runāts par vizuālo mākslu par grafikas tehnikas grupām, par ekslibri un to vēsturisko gaitu un māksliniekiem. Prakstiskajā daļā balstoties un vecuma posma īpatnībām tika izveidota devītās klases uzdevuma kopa.Mācību stundu laikā tika realizēti četri vizuālās mākslas stundas uzdevumi. Lai veiksmīgi iepazītu ekslbr tika pētītās un pielietotas atbilstošākās mācību metodes un pētnieciskā darba norise.
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is ''Ex Libris as a Graphic Art in Visual Art Lessons in Grade 9 ''. The aim of the work is to get acquainted with the ninth grade students with one of the types of graphic art, ex libri. In the exile, visual arts are mentioned very little or not at all. Because teachers take this kind of art into a complex elementary classroom, they need expensive materials to work. But it is not at all, the ex libris can also be a drawing that does not require the material and technical equipment. The work includes the theoretical part and the practical part. The theoretical part is about visual art about groups of graphic arts, about ex libri and their historical progress and artists. On the basis of the practical part and the peculiarities of the age group, a set of tasks of the ninth class was created. Four hours of visual arts lessons were implemented during the study hours. In order to successfully explore excel, the most relevant teaching methods and research work were studied and applied.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectgrafika
dc.subjectiespiedgrafika
dc.subjectekslibris
dc.subjectgrāmatzīme
dc.subjectradošums
dc.titleIepazīt ekslibri kā grafikas mākslas veidu vizuālās mākslas stundā 9.klasē
dc.title.alternativeEx Libris as a Graphic Art in Visual Art Lessons in Grade 9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record