Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorĀboltiņa, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:38Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62395
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38104
dc.description.abstractNosaukums: Mācību paņēmieni teksta uzdevumu risināšanā 4. klasē. Autors: Zane Āboltiņa Mērķis: Izpētīt teksta uzdevumu risināšanas paņēmienus ceturtās klases matemātikas kursā. Apjoms 45 lpp., sešas nodaļas, ietverti 18 attēli, 6 pielikumi. Pirmajā nodaļā analizēti teksta uzdevumi 4. klases matemātikas kursa saturu reglamentējošajos normatīvajos dokumentos, mācību programmas paraugs, kā arī matemātikas mācību grāmatā. Otrajā nodaļā veikta teksta uzdevumu risināšanas paņēmienu teorētiskā analīze. Trešajā nodaļā analizētas desmit, vienpadsmit gadu vecu bērnu vecumposma īpatnības. Ceturtajā nodaļā apkopota teksta uzdevumus risināšanas paņēmienu izmantošanas pieredze. Piektajā nodaļā apkopoti teksta uzdevumu risināšanas paņēmienu ceturtās klases matemātikas kursā pārbaudes rezultāti. Sestajā nodaļā ietverti ieteikumi teksta uzdevumu risināšanas paņēmienu izmantošanai. Pētījuma gaitā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu: kurus teksta uzdevumu risināšanas paņēmienus izmanto ceturtās klases matemātikas kursā. Teksta uzdevumu risināšanā izmanto šādus metodiskos paņēmienus: ovienkāršajiem teksta uzdevumiem – jautājumi, darbības; osaliktajiem teksta uzdevumiem - attiecinot uz vienu vienību, ar proporcionālo dalīšanu, ar darbībām.
dc.description.abstractName: Techniques for solving of textual tasks for 4th form Mathematic course Author: Zane Āboltiņa Aim: To investigate techniques for solving of textual tasks for 4th form Mathematic course. Content: 45 pages, 6 chapters containing 18 pictures and 6 annexes. In the 1st chapter the textual tasks for 4th form Mathematic course content in regulatory documents, teaching program example and Mathematic school books are analyzed. 2nd chapter contains the theoretical analysis of solving methods for textual tasks. 3rd chapter includes the characteristics of children in age of 10-11 years. In the 4th chapter the experience of solving methods for textual tasks is summarized. 5th chapter contains the test results of 4th form Mathematic course applied solving methods for textual tasks. 6th chapter includes suggestions for using solving methods for textual tasks. The answer for the research question was found during the research: “What solving methods are used for 4th form Mathematic course textual tasks?”. These solving methods are used for solving textual tasks: oSimple textual tasks - questions, with actions oCompound textual asks - to apply to one unit, with proportional dividing, with actions
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmatemātika
dc.subjectteksta uzdevumi
dc.subjectvienkāršie teksta uzdevumi
dc.subjectsaliktie teksta uzdevumi
dc.titleMācību paņēmieni teksta uzdevumu risināšanā 4.klasē
dc.title.alternativeTechniques for Solving of Textual Tasks for 4th Form Mathematics Course
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record