Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKāposta, Iveta
dc.contributor.authorGelaša, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:38Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62399
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38105
dc.description.abstractDarba autore: Karīna Gelaša
 Darba temats: Skolēnu runātprasmes veicināšanas iespējas vācu valodas kā otrās svešvalodas apguves procesā vidusskolā
 Pētījuma jautājums: ar kādiem pedagoģiskajiem līdzekļiem iespējams veicināt skolēnu runātprasmi vācu valodas kā otrās svešvalodas apguves procesā vidusskolā?
 Darba mērķis: analizēt runātprasmes veicināšanas iespējas vācu valodas kā otrās svešvalodas apguves procesā vidusskolā. Darba teorētiskajā daļā aplūkots un analizēts runas monoloģiskais un dialoģiskais apspekts, kā arī runātprasmes veicināšanas iespējas vācu valodas kā otrās svešvalodas stundās jauniešu vecumposmā. Problēmas analīzes pamatā ir Borgvarta, Neifas-Minkeles, Rampilonas, Šacas un Van der Burga atziņas. Darba empīriskajā daļā ir apkopoti un analizēti anketēšanas un pedagoģiskās novērošanas rezutātā iegūtie dati. Pētījuma bāze – 48 skolēni (10., 11. un 12. klase), 35 vācu valodas skolotāji Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Darbā iekļauti 8 attēli, 7 tabulas, 7 pielikumi, 32 izmantotie avoti.
dc.description.abstractDie Autorin: Karīna Gelaša
 Das Thema: die Förderung der Fertigkeit Sprechen im Unterricht Deutsch als zweite Fremdsprache in der Sekundarstufe Hauptfrage der vorliegenden Forschung: welche pädagogischen Mitteln dienen zur Förderung der Fertigkeit Sprechen im Unterricht Deutsch als zweite Fremdsprache in der Sekundarstufe?
 Ziel der Arbeit: Analyse der Möglichkeiten zur Förderung der Sprechfertigkeit im Unterricht Deutsch als zweite Fremdsprache in der Sekundarstufe. Der theoretische Teil der vorliegenden Arbeit befasst sich mit dem monologischen und dialogischen Aspekt des Sprechens sowie mit den Möglichkeiten der Förderung der Sprechfertigkeit im DaF-Unterricht für Jugendliche in der Sekundarstufe. Der theoretische Teil stützt sich auf die Erkenntnisse der Autoren Borgwart, Neuf Münkel, Schatz, van der Burg u. a.. Im empirischen Teil der vorliegenden Arbeit wird die Analyse der im Laufe der Unterrichtsbeobachtung und der Lehrerbefragung erhaltenen Daten durchgeführt. Grundlage der vorliegenden Forschung – 48 Schüler der 10., 11. und 12. Klasse, 35 Deutschlehrer Die vorliegende Arbeit besteht aus der Einführung, zwei Teilen, dem Fazit, den Schlussfolgerungen, dem Literaturverzeichnis und 7 Anlagen. Die Arbeit umfasst 8 Bilder, 7 Tabellen, 7 Anlagen, 32 Literaturquellen.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdialoģiskā runa
dc.subjectjaunieši
dc.subjectmonoloģiskā runa
dc.subjectrunātprasme
dc.subjectvācu valoda
dc.titleSkolēnu runātprasmes veicināšanas iespējas vācu valodas kā otrās svešvalodas apguves procesā vidusskolā
dc.title.alternativePromotion opportunities of pupils speaking skills in German as a second foreign language process in high school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige