Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirs
dc.contributor.authorSlice, Ilga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:40Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62409
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38109
dc.description.abstractDarba tēma – “Iepazīstināšana ar tēlniecību vizuālās mākslas stundās 6. klasē”. Tēmas izvēle saistīta ar to, ka ņemot vērā, ka parasti vizuālās mākslas stundās dod priekšroku tradicionāliem darba materiāliem — guašai, zīmuļiem, krītiņiem—, izvēlētā tēma sniedz ieskatu par to, kā strādāt ar tēlniecības materiāliem. Diplomdarba mērķis: izpētīt un iepazīstināt skolēnus ar tēlniecības veidiem, kā arī izstrādāt uzdevumus tēlniecības tehniku apgūšanai. Diplomdarbam ir 3 daļas: 1. daļā aprakstīta tēlniecība un tās veidi. Veikts ieskats tēlniecības vēsturē un veidošanas paņēmienos. 2. daļā tiek aprakstītas pusaudžu vecumposmu īpatnības un to saistība ar tēlniecību. 3. daļā ir veikts izstrādātās uzdevumu kopas apraksts. Aprakstīta piemērotāko metožu izvēle, vērtēšanas principi. Veikta uzdevumu aprobācija. Diplomdarba beigās veikti secinājumi.
dc.description.abstractSubject – “Introducing of Sculpture in Visual Art Lessons in Grade 6”. The choice of the subject is due to the fact that, usually, during visual arts lessons more traditional materials are preferred such as, gouaches, pencils and crayons. The chosen theme provides an insight into how to work with sculpture materials. Aim of the thesis: to study and introduce students to the types of sculptures, as well as to develop tasks for the acquisition of sculptural techniques. The thesis consists of 3 parts: Part 1 describes sculpture and the types thereof. Insights into the history of sculpture and making techniques. Part 2 describes the characteristics of adolescent age groups and their relationship with sculpture. Part 3 describes the set of tasks developed, the choice of the most appropriate methods and evaluation principles. An assignment of tasks has been performed. Conclusions are made at the end of the thesis. Keywords: visual art, sculpture, building, molding, sculpture
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjecttēlniecība
dc.subjectveidošana
dc.subjectcilnis
dc.subjectskulptūra
dc.titleIepazīstināšana ar tēlniecību vizuālās mākslas stundās 6. klasē
dc.title.alternativeIntroducing of Sculpture in Visual Art Lessons in Grade 6
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record