Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorČākure, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:41Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62433
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38114
dc.description.abstractEfektīva atgriezeniskās saites iegūšana mācību procesa uzlabošanai īpaši aktuāla kļuvusi pēdējos gados, kad tiek sagatavota un uzsākta pāreja uz kompetencēs balstītu izglītību. Aktuāla ir pāreja no mācību sasniegumu novērtēšanas uz vērtēšanu mācīšanās uzlabošanai, lai palīdzētu visiem skolēniem sasniegt augstus rezultātus. Lai tas veiksmīgi izdotos, ikdienas darbā skolotājam un skolēniem kopīgi jāizvirza sasniedzamie rezultāti, jāveic regulārs izvērtējums, tādējādi iegūstot efektīvu atgriezenisko saiti, kas nevis biedēs, bet ļaus saprast, kā rīkoties turpmāk, lai iegūtu efektīvu rezultātu. Pētījuma mērķis: izpētīt efektīvas un regulāras atgriezeniskās saites ietekmi uz skolēnu mācību rezultātiem matemātikā. Pētījuma uzdevums: praktiski pielietot dažādas atgriezeniskās saites iegūšanas un sniegšanas metodes, apkopot iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus. Pētījumā iegūtie rezultāti: efektīva un regulāra atgriezeniskā saite palīdz skolēnam strukturēti, skaidri un saprotami izanalizēt mācību procesā iegūtos rezultātus, kas palīdz izvirzīt mērķus tālākai darbībai.
dc.description.abstractAcquiring an effective feedback to improve the learning process has become especially important in recent years when a transition to competence-based education is being prepared and launched. The transition from assessment of academic results to the assessment to improve learning process is relevant to help all students achieve high results. In order to succeed, in daily work teachers and pupils should jointly draw out the results to be achieved, carry out a regular evaluation, thus obtaining an effective feedback that will not frighten but allow them to understand what to do next in order to get an effective result. The purpose of the study: to use feedback in each lesson. The task of the study: to practically apply different methods of obtaining and providing feedback, to summarize the obtained results and to draw conclusions. The results obtained in the study: effective and regular feedback helps the student to structurally, clearly and comprehensibly analyze the results obtained in the learning process, which helps to set goals for further work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.titleEfektīva atgriezeniskā saite skolēnu snieguma uzlabošanai matemātikas mācību stundās
dc.title.alternativeEffective feedback for improving pupils' performance in mathematics lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record