Dziesmu izmantošanas iespējas angļu valodas stundās sākumskolā
Author
Bērziņa, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kāposta, Iveta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir “Dziesmu izmantošanas iespējas angļu valodas stundās sākumskolā”. Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt dziesmu izmantošanas iespējas angļu valodas stundās sākumskolā. Pētījuma jautājums: cik efektīva ir dziesmu izmantošana angļu valodas stundās sākumskolas bērniem? Darba teorētiskajā daļā analizēts angļu valodas mācību process sākumskolā, valodas attīstība jaunākajā skolas vecumā, angļu valodas mācību saturs sākumskolā, mūzikas loma angļu valodas apguves procesā. Teorētiskās daļas pamatā ir J.I. Birzkopa, Z. Freida, A.N. Homska, L. Mackēvičas, I. Puškareva, G. Svences, B.K. Volšas atziņas. Empīriskajā daļā analizēti dati, kas iegūti pētot dziesmu izmantošanas iespējas angļu valodas mācību stundās. Diplomdarbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikumiem. Darbā ir iekļauti 1 tabula, 9 attēli, 40 avoti, 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: angļu valoda, dziesma, jaunākais skolas vecums, muzikālās spējas, mūzika, svešvalodu apguve. The title of diploma’s thesis is “The Possibilities of Using Songs in English Lessons at Primary School”. The aim of the project: to prove practically the usage of songs in English lessons at primary school on the basis of the theoretical substantiation. The main problem of the research: to check the effectiveness of the result of using songs in English lessons for the pupils attending primary school? Theoretical part is based on the analysis of the process of learning English in primary school, the development of the youngest pupils’ language skills, the content of English lessons at primary school and the role of music played during the learning process of English. The theoretical part mostly based on such authors: Birzkoph J.I., Freud S., Chomsky A.N., Mackevich L., Pushkarev I., Svence G., Walsh B.K. Empirical part is substantiated on the usage of songs in practice while teaching English. The diploma’s work consists of an introduction, 3 parts, conclusion, the list of references and attachments. The research contains 1 table, 9 images, 40 literature sources and 7 attachments. The key words: English, a foreign language learning, music, musical abilities, song, the youngest stage of an educational system.