Angļu valodas satura apguves organizācija 1.-3.klasē iekļaujošā skolā bērniem ar kustību traucējumiem
Автор
Ļubimova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kāposta, Iveta
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba temats: „Angļu valodas mācību satura apguves organizācija 1. -3. klasēs iekļaujošā skolā bērniem ar kustību traucējumiem” . Pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt angļu valodas mācību satura apguves organizācijas specifiku iekļaujošā skolā bērniem ar kustību traucējumiem. Pētījums sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas un atspoguļo angļu valodas mācību satura apguves organizāciju jaunākajā skolas vecuma bērniem ar speciālām vajadzībām iekļaujošā skolā. Pētījuma teorētiskajā daļā ir apkopoti un analizēti iekļaujošas izglītības jēdziens, būtība un pamatnosacījumi iekļaujoša procesa īstenošanai vispārējās izglītības iestādēs. Tāpat tika analizēti un apkopoti skolēnu ar kustību traucējumiem mācīšanas īpatnības un mācību satura apguves organizācijas specifika svešvalodas stundās 1.-3.klasē. Darba empīriskajā daļā tiek veikts pētījums angļu valodas pedagogu mācību satura apguves organizēšanas pieredzi iekļaujošā skolā bērniem ar kustību traucējumiem noskaidrošanai. Tiek analizēti dati, kas iegūti veidojot pedagoģisku novērojumu, veicot intervijas ar skolā strādājošām skolotājām, kā arī modelējot un veidojot pedagoģiska izmēģinājuma darbību. Balstoties uz iegūtām atziņām tika izdarīti secinājumi par darba rezultātiem. Pētījuma darbs sastāv no 62 lappusēm un 35 literatūras un informācijas avotiem trīs valodās (latviešu, krievu un angļu). Darbā ir iekļauti 13 attēli, 2 tabulas un 6 pielikumi. The topic of diploma thesis is „Organization of English language content acquisition in the inclusive Primary school for children with movement disabilities”. The aim of the research is to theoretically justify and practically test the specifics of the organization of English language content acquisition in the inclusive school for children with movement disabilities. The thesis consists of the theoretical and practical part and reflects the organization of the English language content acquisition in the inclusive Primary school for children with movement disabilities. The theoretical part of the research analyses and summarizes the concept, essence and basic conditions for the inclusive education in general education schools. Peculiarities of language teaching to pupils with movement disabilities and the specifics of the language content organization in Primary school are analyzed and summarized. In the empirical part of the work, a study is conducted on the experience of English language teachers’ in organizing the teaching process in an inclusive school for children with movement disabilities. The data which were collected during the observation and interviews with school teachers, as well as modelling and developing pedagogical pilot activities are analyzed. Conclusions were drawn on the results and findings of the work. The diploma thesis consists of 62 pages and 35 references and sources of information in three languages (Latvian, English, Russian). The study consists of 13 pictures, 2 tables and 6 appendices.