Emocionālās attieksmes pret literatūru veicināšana skolēniem literatūras stundās 8. un 9. klasē
Author
Dižpētere, Vintra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Garjāne, Beatrise
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Vintras Dižpēteres diplomdarbs „Emocionālās attieksmes pret literatūru veicināšana skolēniem literatūras stundās 8. un 9. klasē” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā Dr. paed., profesores Beatrises Garjānes vadībā laika posmā no 2017. gada septembra līdz 2017. gada decembrim. Diplomdarba mērķis ir izpētīt skolēnu emocionālās attieksmes pret literatūru veicināšanas pedagoģiskās iespējas literatūras stundās. Pētījuma rezultātā izstrādāti emocionālās attieksmes pret literatūru noteikšanas kritēriji, rādītāji un izveidoti ieteikumi emocionālās attieksmes pret literatūru veicināšanai literatūras stundās pamatizglītības programmā. Pētījumā ir 50 lpp., 15 attēli, 4 tabulas, 50 bibliogrāfiskās vienības, 2 pielikumi. Atslēgvārdi: emocionālā attieksme, literārie darbi, literatūras stundas. Vintra Dižpētere’s diploma thesis Promotion of Emotional Attitude Towards Literature for Students in 8th and 9th Grade in Literature Lessons was developed under the supervision of Prof. Beatrise Garjāne in the Pedagogy Department, the Faculty of Education, Psychology and Art of the University of Latvia, within the period of September to December in 2017. The aim of the study is to research the pedagogical possibilities of promotion of emotional attitude towards literature for students in literature lessons. Resulting the research, the criteria and indicators of defining emotional attitude towards literature have been developed and suggestions formulated regarding promotion of emotional attitude towards literature in literature lessons within the program of elementary education. In the research there are 50 pages, 15 pictures, 4 tables, 50 bibliographic units, 2 additions. Key-words: emotional attitude, literary works, literature lessons.