Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorPonomarjova, Alla
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:49Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62496
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38134
dc.description.abstractŠis pētījums veltīts Web 2.0 ietekmes izpētei angļu valodas apguves veicināšanā vidusskolā. Pētījuma mērķis ir izvērtēt Web 2.0 rīku iespēju izmantošanu angļu valodas prasmju pilnveidošanā vidusskolas skolēniem. Pētniecības procesā darba autore izpētīja kopsakarību starp angļu valodas apguvi un Web 2.0 rīku izmantošanu angļu valodas mācību procesā vidusskolā. Šis pētījums tika veikts sešās Rīgas pilsētas vidusskolās. Par pētījuma pamatu kļuva angļu valodas skolotāju anketēšana. Šis diplomdarbs ietver teorētiskās un praktiskās daļas trīs nodaļās, no tām divas nodaļas ir teorētiskās un viena nodaļa ir praktiskā. Pirmā nodaļā aplūko kas ir Web 2.0. Otrā nodaļa apraksta kāpēc ir vērts izmantot Web 2.0 rīkus angļu valodas mācīšanā vidusskolā. Trešajā nodaļā autore izanalizē skolotāju anketas, saņemtie rezultāti tiek atspoguļoti grafiku un tabulu veidā (darbs satur 5 attēlus un 8 tabulas). Pētījums parādīja, ka Web 2.0 izmantošana angļu valodas mācību procesā vidusskolā palīdz pilnveidot skolēnu sekojošās angļu valodas prasmes: klausīšanās, lasīšana, runāšana un rakstīšana.
dc.description.abstractThis research is devoted to explore the impact of Web 2.0 on improving the English language teaching in High School. The goal of the research is to evaluate the use of Web 2.0 tools for improving High School students’ English language skills. During the study, the author investigated the relationship between the acquisition of the English language and the use of Web 2.0 tools in the process of teaching English in High School. This research has been tested in six schools in Riga (state and private). The survey is based on the English teachers’ questionnaire. This work includes three chapters: two chapters are theoretical and one chapter is practical. The first chapter discusses what Web 2.0 is. The second chapter reveals the necessity of using Web 2.0 tools for teaching English in High School. In the third chapter, the author analyzes the questionnaires. The results are displayed in the form of diagrams and tables (the work contains 5 diagrams and 8 tables). This research demonstrates that using Web 2.0 in the process of teaching English in High School assists to cultivate the following students’ skills: listening, reading, speaking and writing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectinternets
dc.subjectmodernas tehnoloģijas
dc.subjectWeb 2.0 rīki
dc.subjectmācību process
dc.subjectangļu valodas prasmes
dc.titleAngļu valodas apguves veicināšana vidusskolā, izmantojot Web 2.0.
dc.title.alternativeTeaching and mastering the English language in High School using Web 2.0.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record