Show simple item record

dc.contributor.advisorUžule, Kristīne
dc.contributor.authorUzuliņa, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:51Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62502
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38138
dc.description.abstractDarba mērķis ir analizēt cik efektiva ir spēļu izmantošana angļu valodas stundās sākumskolā. Lai sasniegtu šo mērķi, darbs tika veikts divās daļās- teorētiskā, kurā tika izpētītas atziņas par spēļu nozīmi mācību procesā un empīriskā, kurā tika veiktas aptaujas un intervijas, lai pierādītu izvirzīto hipotēzi, cik nozīmīgas ir spēles mācot angļu valodu. Teorētiskās daļas vērtība ir tāda, ka tika konstatēts, ka zinātnieki uzskata, ka spēles var būt efektīvs līdzeklis zināšanu iegūšanā, ieskaitot mācības svešvalodā, piemēram, angļu valodu. Empīriskajā daļā, lai uzzinātu pedagogu, vecāku un skolēnu attieksmi par spēļu izmantošanu mācību procesā tika veikta anketēšana, kā rezultātā tika pierādīts, ka (99%) aptaujātie labprāt vēlas redzēt spēles, kā vienu no metodēm, angļu valodas apguves procesā. Teorētiskajā un empīriskajā daļā iegūtie secinājumui apstiprina domu, ka spēles kā mācību metode var palīdzēt skolēniem uzlabot savas prasmes svešvalodā (šajā konkrētajā kontekstā- angļu valodā). Diplomdarba apjoms: 65 lapaspuses, attēli, tabulas, 4 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to analyze how games could be used effectively in teaching English in primary school. To attain this aim, the study was conducted in two steps – theoretical, which focused on literature review on the importance of games in learning, and empirical in which questionnaires and interviews were conducted to varify the hypothesis on the importance of games in teaching English. The value of the theoretical part is such that in it was found that indeed scientists believe that games can be an effective tool of knowledge acquisition, including learning a foreign language, such as English. The value of the empirical part lied in that the surveyed teachers, pupils and parents in Latvia, in their significant majority (99%), reported their interest in games being used as a teaching method in English language classes. The conclusions of both the theoretical and practical parts converge on the idea that games as a teaching method can help pupils develop their foreign language (English in this particular context) skills. The thesis consists of 64 pages, pictures, tables, references and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.subjectsākumskolas skolotāji
dc.subjectsvešvaloda
dc.subjectspēles
dc.subjectvaloda
dc.titleSpēles kā mācību metode angļu valodas apguvē sākumskolā
dc.title.alternativeDeployment of games as a teaching method in English language classes in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record