Sociālpedagoģiskā darbība 7-10 gadus sasniegušu skolēnu agresīvas uzvedības mazināšana sākumskolā
Autor
Kalnozola, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
par Ineses Kalnozolas diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība 7-10 gadus sasniegušu skolēnu agresīvas uzvedības mazināšanai sākumskolā”. Diplomdarbā analizēta un pētīta kāda ir agresivitāte 7-10 gadus sasniegušiem skolēniem un kā to mazināt ar sociālpedagoģiskām darbībām. Diplomdarba mērķis ir noteikt ar kādām praktiskām metodēm un teorētiski pētot var mazināt agresivitāti 7-10 gadus sasniegušiem skolēniem sākumskolā, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu. Teorētiskajā daļā ir analizēts agresivitātes vispārīgais raksturojums, agresivitātes ietekmējošie faktori un agresivitātes izpausmes veidi 7-10 gadus sasniegušiem skolēniem. Veiktie pētījumi un iegūtie rezultāti par 7-10 gadus sasniegušo skolēnu agresīvo uzvedību sākumskolā tika izmantoti sociālpedagoģiskās programmas modelēšanai, kā arī aprobācijai. Atslēgas vārdi: agresivitāte, agresīva uzvedība, 7-10 gadus sasnieguši skolēni, sākumskola. about Ineses Kalnozols diploma work ,, Social Pedagogical Activity to decrease the agressive behavior of pupils of age 7-10 years in Primary School ”. The paper consists of introduction, three chapters, nine subchapters, conclusions and appendices. The paper analyzes and examines the aggressive behavior of seven till ten years old student at Primary School. The author analyses the reducing of aggressive behavior using the socio - pedagogical activities. The purpose of the diploma paper is determine by some practical methods and theoretically studying can reduce the aggressiveness of students aged 7-10 in Primary School, to develop and approbate a socio-pedagogical programme. The theoretical part analyzes general characteristics of aggressiveness, factors influencing aggressiveness and forms of manifestation of agressive behavior of pupils of age 7-10 years in Primary School. At the end of the paper, conclusions and suggestions for the improvement are developed and approbated and social pedagogical work has been provided. The research carried out and the results of decrease the agressive behavior of pupils of age 7-10 years in Primary School were used for modeling and approbation of the Socio-pedagogical program. Keywords: aggression, aggressive behavior, Primary School students seven till ten years old.