dc.contributor.advisor | Nīmante, Dita | |
dc.contributor.author | Gerdena, Sintija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-02-03T02:01:49Z | |
dc.date.available | 2018-02-03T02:01:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 62515 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38191 | |
dc.description.abstract | Sintijas Gerdenas diplomdarba nosaukums ir “Pusaudžu uzvedības problēmas un sociālpedagoģiskie risinājumi Rīgas skolā X”. Diplomdarbā tiks analizēti skolēnu uzvedības problēmu cēloņi un sociālā pedagoga darbības iespējas pozitīvas uzvedības veicināšanā, ir izstrādāta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma 7.-9. klašu skolēniem Rīgas izglītības iestādē X. Teorētiskajā daļā raksturotas pusaudžu uzvedības problēmas un vecuma īpatnības, skolēnu uzvedības problēmu cēloņi un ietekme uz mācību procesu, kā arī izglītības vides un sociālā pedagoga iespējas pozitīvas uzvedības veicināšanai. Praktiskajā daļā īstenots pētījums par pusaudžu attieksmi pret pieaugušajiem, gan arī viņu uzticības personām un autoritāti, vecāku iesaisti mācību procesā un skolas dzīvē, modelējot sociālpedagoģiskās darbības programmas pozitīvas uzvedības veicināšanai. | |
dc.description.abstract | The title of the Diploma Paper is "Adolescent Behavioral Problems and Socio-Pedagogical Solutions at Riga School X". The causes of adolescent behavior problems and the possibilities for social pedagogue to promote positive behavior were analysed in the present Diploma Paper, as well as the social pedagogical program for 7-9 class students has been carried out and approved in Riga educational institution X. The theoretical part describes the behavioral problems of adolescents and the peculiarities of their age, the causes of pupils’ behavioral problems and their impact on the learning process, as well as the possibilities of the educational environment and social pedagogue for promoting positive behavior. The practical part gives an account on the study of adolescent attitudes towards adults, their trusted persons and authority, the parents’ involvement in the learning process and school life, by modeling the social pedagogical program for promoting positive behavior. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | pozitīvas uzvedības veicināšana | |
dc.subject | pusaudži | |
dc.subject | sociālpedagoģiskā darbība | |
dc.subject | uzvedība uzvedības problēmas | |
dc.subject | uzvedības problēmas | |
dc.title | Pusaudžu uzvedības problēmas un sociālpedagoģiskie risinājumi Rīgas skolā X | |
dc.title.alternative | Adolescent Behaviour Problems and Their Solutions at Riga School X | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |