Autentisku tekstu apzinātas lasīšanas iemaņu apgūšana sākumposmā krievu valodas stundās latviešu skolās
Author
Sinkoveca, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Vita Sinkoveca. Diplomdarbs: Autentisku tekstu apzinātas lasīšanas iemaņu apgūšana sākumposmā krievu valodas stundās latviešu skolās - Rīga, 2018.– 47. lpp. Darba vadītāja: Dr.paed., doc. Jeļena Marčenko Diplomdarbam ir 2 nodaļas - pirmajā nodaļā tiek pētīta metodiskā literatūra, uz kuras pamata tiek veidota diplomdarba 2.nodaļa. 2.nodaļā tiek piedāvāti autentiski teksti, kuri papildina mācību grāmatā apgūstamo vielu, 7. klasē krievu valodas kā svešvalodas stundās. Diplomdarba mērķis - izstrādāt metodisko materiālu darbam autentisku tekstu saprašanā. Izstrādātie materiāli palīdzēs skolotājiem, krievu valodas kā svešvalodas stundās, darbā izmantot autentiskus tekstus. Atslēgvārdi: krievu valoda kā svešvaloda, autentisks teksts, sākumposms, lasīšana, metodiskā izstrādne. The author of the thesis: student of LU Vita Sinkoveca. The reading skills of an authentic text identified at an early stage of the Russian language in Latvian schools, graduation work: diploma thesis.- Riga, 2018 – 47 p. The thesis advisor: Assistant Professor Dr.paed. ,doc. Helen Marchenko. The diploma is 2 chapters- first chapter being studied methodical literature, on the basis of which is formed diploma Chapter 2. Authentic texts are available in Chapter 2, which shall be added to those substances, the textbook in grade 7 hours of Russian language as a foreign language. The aim of- T hesis work to develop a methodology authentic text comprehension of the material. Materials developed will help teachers of Russian as a foreign language lessons ,work to use authentic text. Key words: Russian as a foreign language, authentic text, initial, reading, methodological development.