Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorLiepkalna, Maija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-03T02:01:50Z
dc.date.available2018-02-03T02:01:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62533
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38194
dc.description.abstractDarba autore: Maija Liepkalna. Diplomdarba temats:” Spēļu izmantošana komunikatīvo kompetenču veicināšanai angļu valodas mācīšanā 10. klasē.” Pētījuma mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt nosacījumus komunikatīvās kompetences veicināšanai angļu valodas apgūšanas procesā. Pētījums sastāv no teorētiskās daļas un praktiskās daļas . Pētījuma pamatā ir spēļu kā metodes izmantošana 10. klasē angļu valodas mācību stundās, veicot diagnosticējošo novērtēšanu svešvalodas izmantošanas līmenim un tā izmaiņām pedagoģiskā pētījuma darbības laikā. Iegūtie rezultāti liecina, ka tajā klasē, kurā divu mēnešu laikā tika papildus izmantotas dažādas autores atlasītas spēles, kas atbilst mācību priekšmeta programmai un nedēļu tēmām, ir labāki rezultāti praktiskās valodas raitumā,jo samazinās psiholoģiskās barjeras svešvalodas pielietojumam, palielinājās vārdu krājums un gramatisko konstrukciju pareizs pielietojums gan sarunā , gan rakstu darbos. Pētījuma darba lapaspušu skaits: 45 Attēlu skaits:23 Tabulu skaits: 2 Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 25 Pielikumu skaits: 16 Atslēgas vārdi: spēles, angļu valoda, komunikatīvā kompetence, veicināšana
dc.description.abstractThe topic of diploma thesis is „The Use of Games to Improve Communicative Competence in the Acquisition of English in Year 10.” The aim of the research is to theoretically justify and practically test conditions of communicative competence in the acquisition of English in year 10. The thesis consists ofthe theoretical and practical parts. The thesis is based on the use of games as a method in year 10 in English classes, evalue the level of foreign language and its change during the research. The results of the research prove, that the students from the class where the research was held for two month with different games, succeeded better than the students from the other class. They succeed in fluency, because the phychological barrier has been decreased in the use of the foreign language, the vocabulary has been inriched and the use of English has improved in the spoken English as well as in writing. Number of pages: 45 Number of pictures: 23 Number of tables: 2 References: 25 Attachments: 16 Key words: games, English, communicative competence, acquisition,
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectspēles
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectkomunikatīvā kompetence
dc.subjectveicināšana
dc.titleSpēļu izmantošana komunikatīvās kompetences veicināšanai angļu valodas apguvē vidusskolā 10.klasē
dc.title.alternativeThe use of games to improve communicative competence in the acquisition of English in year
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record