Komandas sporta līgu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook" 16/17. gada sezonā: Latvijas Futbola Virslīgas un Latvijas Basketbola līgas profilu analīze
Author
Kocers, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Didzis
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura tēma Komandas sporta līgu komunikācija sociālajā tīklā “Facebook” 16/17. gada sezonā: Latvijas Futbola Virslīgas un Latvijas Basketbola līgas profilu analīze. Pētījuma rezultātā, ar kontentanalīzes palīdzību, tika analizētas komandas sporta līgu "Synottip" Futbola Virslīgas un "Olybet" Latvijas Basketbola Līgas publikācijas 16/17. gada sezonas periodā sociālajā tīklā “Facebook”. Tika intervēti sporta līgu pārstāvji, lai noskaidrotu līgas viedokli par sociālā tīkla lapām un to komunikāciju. Tika veikta sociālā tīkla lapu sekotāju fokusa grupas diskusija par apmierinātību ar esošo un vēlamo komunikāciju sporta līgu "Facebook" lapās. Pētījuma mērķis – salīdzināt un noskaidrot sekmīgākos komunikācijas piemērus starp "Synottip" Futbola Virslīgas un "Olybet" Latvijas Basketbola Līgas sociālā tīkla "Facebook" publikācijām. Darba noslēgumā izteikti secinājumi par efektīvāko komunikāciju un izstrādāti ieteikumi turpmākai komunikācijai sociālajā tīklā “Facebook” sporta līgām, balstoties uz teoriju un patērētāju vēlmēm. The Bachelor’s thesis Team sport league communication in social network "Facebook" through season 16/17: Analysis of Latvian Football Higher League and Latvian Basketball League Profiles. Author, using content analysis, analysed all of the publications in the social network “Facebook” of team sport “Synottip” Football Higher League and “Olybet” Latvian Basketball League profiles during the season of 16/17. Interviews were held with both team sport league representatives to find out their stance on social media communication. Also, a focus group discussion with profile followers was held to find out the satisfaction of the current communication and to determine the preferred communication. The objective of the study was to compare and find out the most successful and effective communication examples between “Synottip” Football Higher League and “Olybet” Latvian Basketball League posts in social network “Facebook”. At the end of the thesis conclusions were drawn and recommendations were made for future communication in the social network “Facebook” for sport leagues based on theoretic and consumer needs.