Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vita
dc.contributor.authorKaulēna, Sanita Olita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-03T02:02:30Z
dc.date.available2018-02-03T02:02:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62583
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38254
dc.description.abstractDarba tēma ir „Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos „Facebook” un „Twitter” priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt Mārtiņa Bondara sociālo tīklu„ Facebook” un „Twitter” ierakstu ietekmi uz sociālo tīklu lietotājiem, izmantojot pārliecināšanas teoriju. Pētījuma problēma: Mārtiņa Bondara sociālo tīklu Facebook un Twitter publicēto ierakstu izmantošana priekšvēlēšanu laikā, ar mērķi ietekmētu lasītāju viedokli. Darba teorētiska daļa balstās uz pārliecināšanas teorijas robežām un skaidrojumiem plašsaziņas līdzekļu ietekmē. To, caur saviem pētījumiem, spēj izskaidrot Dena Millera (D. Miller) un Viljama Makgaira ( W. McGuire) pārliecināšanas teorija. Izstrādes varbūtības modeli (Elaboration likelihood model - ELM) skaidro Ričards Perlofs (Richard Perloff), Džeims Dilards (James Dillard) un Lijiangs Šens (Lijiang Shen). Pētījuma veikšanai tiks izmantotas divas pētīšanas metodes: fokusa grupas intervijas un kvalitatīvā kontentanalīze. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Atslēgas vārdi: sociālie tīkli, pārliecināšanas teorija, Facebook, Twitter, nomelnošana.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor thesis is „Communication of Mārtiņš Bondars, the candidate for the Riga city council, in the social media Facebook and Twitter during the pre-election (february-june, 2017).” The aim of the work is to explore and analyze the impact of Mārtiņš Bondar social network Facebook and Twitter on social networking users. The problem of the research: Mārtiņš Bondar's is trying to persuade people during the pre-election of Riga city council, using the social networking of Facebook and Twitter releases. The task of the research: To find out the impact of Facebook and Twitter on social networking by Martins Bondar on users through reliance on theory. The theoretical part of the work is based on the limits of persuasion theory and explanations of the influence of the media. The theory of persuasion can be explained by Dan Miller and William McGuire. the Elaboration Likelihood Model (ELM) explains Richard Perloff, James Dillard, and Lijiang Shen. Two research methods will be used to conduct the study: focus group interviews and qualitative content analysis. The work consists of a theoretical, methodological and empirical part. Keywords: social network, persuasion theory, Facebook, Twitter, denigration.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectpārliecināšanas teorija
dc.subjectFacebook
dc.subjectTwitter
dc.subjectnomelnošana
dc.titleRīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Twitter" priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)
dc.title.alternativeCommunication of Mārtiņš Bondars, the candidate for the Riga city council, in the social media Facebook and Twitter during the pre-election (february-june, 2017)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record