• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sevis reprezentēšana sociālajos tīklos: teātra kritiķu un teātra blogeru Twitter kontu analīze

Thumbnail
View/Open
309-62585-Biseniece_Krista_kb14042.pdf (3.513Mb)
Author
Biseniece, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Virtuālā vide, moderno tehnoloģiju attīstība, un sociālo mediju piedāvātie rīki dod iespēju ikvienam veidot savu virtuālo es, kā arī prezentēt to citiem lietotājiem. Darba mērķis ir analizēt teātra blogeru un teātra kritiķu komunikāciju un tās stratēģiju Twitter, pētīt pašzīmološanas un sevis prezentēšanas aspektu. Darba pirmajā daļā apskatīta teorija par virtuālo vidi, sociālajiem medijiem un sociālajiem tīkliem, Twitter, identitāti virtuālajā vidē, sevis prezentēšanu virtuālajā vidē, pašzīmološanu. Otrajā daļā aprakstītas izmantotās pētniecības metodes, bet trešajā daļā pētniecības metodes tika izmantotas, lai rastu atbildes uz izvirzītajiem uzdevumiem un sasniegtu darba mērķi. Darba izstrādes gaitā secināts,ka teātra blogeru un teātra kritiķu virtuālās identitātes un pašzīmološanas aspekti ir atšķirīgi, neskatoties uz vienojošo elementu – teātri.
 
Virtual communication, development of modern technology and social media offered tools offers to everyone make cyberme and present it to other media users. The aim of thesis is to analyze Twitter communiaction and strategy of theather blogers and critiques also study aspect of selfbranding and selfpresentation. The first part of thesis consists of theories about virtual communication, social media, Twitter, identity in internet, selfpresentation, selfbranding. Research methods have also been described and used to clarify data and results in the published options. It has been concluded that the theather bloggers and critiques aspect of virtual identity and self-branding is different despite unifying elemt – theather.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38255
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV