Sevis reprezentēšana sociālajos tīklos: teātra kritiķu un teātra blogeru Twitter kontu analīze
Author
Biseniece, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Virtuālā vide, moderno tehnoloģiju attīstība, un sociālo mediju piedāvātie rīki dod iespēju ikvienam veidot savu virtuālo es, kā arī prezentēt to citiem lietotājiem. Darba mērķis ir analizēt teātra blogeru un teātra kritiķu komunikāciju un tās stratēģiju Twitter, pētīt pašzīmološanas un sevis prezentēšanas aspektu. Darba pirmajā daļā apskatīta teorija par virtuālo vidi, sociālajiem medijiem un sociālajiem tīkliem, Twitter, identitāti virtuālajā vidē, sevis prezentēšanu virtuālajā vidē, pašzīmološanu. Otrajā daļā aprakstītas izmantotās pētniecības metodes, bet trešajā daļā pētniecības metodes tika izmantotas, lai rastu atbildes uz izvirzītajiem uzdevumiem un sasniegtu darba mērķi. Darba izstrādes gaitā secināts,ka teātra blogeru un teātra kritiķu virtuālās identitātes un pašzīmološanas aspekti ir atšķirīgi, neskatoties uz vienojošo elementu – teātri. Virtual communication, development of modern technology and social media offered tools offers to everyone make cyberme and present it to other media users. The aim of thesis is to analyze Twitter communiaction and strategy of theather blogers and critiques also study aspect of selfbranding and selfpresentation. The first part of thesis consists of theories about virtual communication, social media, Twitter, identity in internet, selfpresentation, selfbranding. Research methods have also been described and used to clarify data and results in the published options. It has been concluded that the theather bloggers and critiques aspect of virtual identity and self-branding is different despite unifying elemt – theather.