Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKuzņecova, Kate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-03T02:02:34Z
dc.date.available2018-02-03T02:02:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62602
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38262
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “SIA “Lattelecom” zīmola komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums uzņēmuma sekotāju auditorijā”. Darba mērķis ir noskaidrot kāda ir Latvijas lielākā telekomunikāciju uzņēmuma “Lattelecom” zīmola komunikācija sociālajos medijos un kādus rezultātus uzņēmums ar tiem ir sasniedzis, kā arī noskaidrot auditorijas viedokli par uzņēmuma īstenoto zīmola komunikāciju sociālajos medijos. Bakalaura darba struktūra sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas, empīriskās daļas un secinājumiem. Teorētisko daļu veido teorijas par zīmolu, sociālajiem medijiem un patērētāja uzvedību. Bakalaura empīriskajā daļā pielietotas gadījuma studijas, kuru ietvaros veikta sekundāro datu analīze par Latvijas mediju vidi, daļēji strukturētā intervija ar uzņēmuma pārstāvi, sociālo mediju kontentanalīze un sekotāju aptauja.
dc.description.abstractThe bachelor thesis theme is “Lattelecom brand communication in social media and its evaluation from the follower base”. The aim of the thesis is to find out the way Lattelecom, the biggest telecommunications company in Latvia, communicates on social media and what results has this way of communication brought. In addition, the ai mis to find out what does the target audience think of Lattelecom’s current commuincatipon on their social media platforms (Facebook, Instagram and Twitter). The structure of the bachelor thesis consists of the theory, methodology, empiry and conclusion. The theoretical part of thesis consists of information about the brand, social media and consumer behavior. However, in the empirical part includes analysis of four case studies, which includes secondary data analysis about the enviroment of Latvian media, an interview with the Lattelecom representative, social media content analysis and survey with the target audience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLattelecom
dc.subjectZīmola komunikācija
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectAuditorija
dc.subjectGadījuma studijas
dc.titleSIA “Lattelecom” zīmola komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums uzņēmuma sekotāju auditorijā
dc.title.alternativeLattelecom brand communication in social media and its evaluation from the follower base
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record