Show simple item record

dc.contributor.advisorZuters, Jānis
dc.contributor.authorLuksis, Ritvars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-03-02T02:01:24Z
dc.date.available2018-03-02T02:01:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62270
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38328
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt iespējas praktiski izmantot ģenētisko programmēšanas algoritmu un mākslīgo neironu tīklu sniegtās iespējas videospēļu kvalitātes uzlabošanā, darbinot reāllaika videospēļu tēlus. Tiek izpētītas reāllaika videospēlēs pielietotās mākslīgā intelekta metodes, ģenētiskās programmēšanas un mākslīgo neironu tīklu darbības principi un sasniegumi, kā arī veikts eksperiments spēles tēlu apmācībai ar ģenētiskās programmēšanas algoritmu, izveidots vienkāršots, mūsdienu videospēlēm vairāk raksturīgs mākslīgais intelekts, ar kuru tiek salīdzināts apmācītais algoritms eksperimenta vidē un darba ietvaros izstrādātā videospēlē.
dc.description.abstractThe aim of the paper is to examine the possibility to have a practical use of genetic programming algorithms and artificial neural network functionality in development of higher quality video games by using them to control real-time video game characters. The common artificial intelligence solutions used in real-time video games, principles and achievements of genetic programming and of artificial neural networks are explored. An experiment of training a real-time video game characters with a genetic programming algorithm is made, a simplified artificial intelligence more similar to those used in modern video games is developed, against which then the trained algorithm is compared in the environment of the experiment and in a video game made for the purpose of this experiment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectģenētiskie algoritmi
dc.subjectmākslīgie neironu tīkli
dc.subjectreāllaika videospēles
dc.subjectmākslīgais intelekts
dc.subjectNEAT algoritms
dc.titleĢenētiskās programmēšanas algoritms reāllaika videospēlē
dc.title.alternativeGenetic programming algorithm for a real-time video game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record