Show simple item record

dc.contributor.advisorKristapsone, Silvija
dc.contributor.authorSniķe, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-03-16T02:01:15Z
dc.date.available2018-03-16T02:01:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62805
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38335
dc.description.abstractSimonas Sniķes izstrādātā maģistra darba tēma - Izglītības mārketinga iespēju izpēte Gulbenes novada valsts ģimnāzijas mērķtiecīgas attīstības nodrošināšanai. Pētījuma mērķis: izstrādāt mārketinga plānu Gulbenes novada valsts ģimnāzijas mērķtiecīgai attīstībai, izpētot izglītības iestādes pakalpojuma ņēmēju vajadzības un skolas piedāvātās izglītības programmas un citas iespējas skolēnu attīstībā. Darba teorētisko daļu veido vidējās vispārējās izglītības nozares raksturojums, mārketinga teorētisko aspektu un izglītības mārketinga būtības analīze. Analizējot teorētisko literatūru, tika secināts: mūsdienās izglītības pakalpojums ir pakļauts biznesa tirgus noteikumiem, līdz ar to mārketinga izmantošana izglītības iestādē veicina tās mērķtiecīgu attīstību. Maģistra darba empīrisko daļu veido Gulbenes novada valsts ģimnāzijas piedāvājuma izpēte, respondentu anketēšana, intervēšana, datu apstrāde un mārketinga plāna izstrāde, nodošana eksperta vērtējumam. Apkopojot rezultātus, tika iegūta izglītības iestādes klientu (skolēni, vecāki) vajadzību izpēte, skolotāju, direktora viedokļu apzināšana, kā rezultātā noskaidroti piemēroti mārketinga pasākumi, kas iekļaujami mārketinga plānā skolas mērķtiecīgai attīstībai. Darbs sastāv no 87 lapaspusēm, 1 attēla, 15 tabulām, 60 literatūras avotiem (kopā zemsvītrā un literatūras sarakstā), 4 pielikumiem.
dc.description.abstractThe theme of the Master’s Paper developed by Simona Snike is “Research of Education Marketing at the Gulbene Municipality State Gymnasium to Provide Purposeful Development”. The aim of the study is to develop the marketing plan for the purposeful development of the Gulbene Municipality State Gymnasium by exploring the needs of educational institutions’ clients and the educational programs and other possibilities for the development of students. The characterization of the general secondary school education sector, the analysis of the theoretical aspects of marketing and the analysis of the essence of education marketing constitutes the theoretical part of the Paper. By analyzing the theoretical literature, it was concluded: nowadays education service is subjected to the rules of the business market, therefore the use of marketing in the educational institution promotes its purposeful development. The research of the offer of Gulbene Municipality State Gymnasium, questioning, interviewing, data processing and the development of the marketing plan and its transferring to an expert's assessment constitutes the empirical part of the Master’s Paper. Summarizing the results, the study of the needs of the educational institution’s clients (students and parents) was obtained, the teacher’s and headmaster’s opinion was studied, as a result appropriate marketing arrangements, to be included in the marketing plan for purposeful development of the school, were identified. The Paper consists of 87 pages, 1 image, 15 charts, 60 literature sources (in the lowercase and list of literature in total), 4 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectIzglītības iestāde
dc.subjectValsts ģimnāzija
dc.subjectMārketings
dc.subjectIzglītības mārketings
dc.titleIzglītības mārketinga iespēju izpēte Gulbenes novada valsts ģimnāzijas mērķtiecīgas attīstības nodrošināšanai
dc.title.alternativeResearch of Education Marketing at the Gulbene Municipality State Gymnasium to Provide Purposeful Development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record